Reviews for 't Stoofpotje Ii

8.7
Filip
Filip recommends this restaurant for: Groups, Price/quality

Aangenaam tafelen...

Met een groepje van 5 mensen hebben wij alweer genoten van het lekkere eten en de vriendelijke service in restaurant Het stoofpotje II. Qua prijs, kwaliteit en keuze zijn wij heel tevreden over de aangeboden lunchgerechten. Vermits het zo gezellig was ging de tijd snel en bleek het dat wij plots nog de laatste aanwezigen waren. Ook daar maakten de mensen van de bediening geen probleem van en bleven zij ons heel vriendelijk bedienen. Het was niet onze eerste keer dat wij daar culinair genoten hebben maar het zal zeker niet onze laatste keer geweest zijn. Tot binnenkort!

William
William recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

Super!

De betere Turkse keuken!

Guido

lekker

Een zeer verzorgd, modern interieur. Lekker en verzorgd eten voor een zachte prijs. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

Philippe
Philippe recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids

Nieuwe ontdekking

Verzorgd, vriendelijk personeel en aangenaam Turks restaurant in Deinze. Iets prijzig, maar de moeite waard

Jos
Jos recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

Aan te raden

Heel lekker en voldoende eten, vriendelijke en efficiënte bediening, niet overdreven duur: een aanrader. De sfeer zou misschien iets 'turkser' mogen, is nu nogal steriel.

Johan
Johan recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

TOP

Heel lekker met een heel vriendelijke bediening in een gezellig kader. Voor herhaling vatbaar !!!!!

Karina
Karina recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

Heel lekker

Heel lekker gegeten. Het menu biedt voor ieder wat wils: keuze uit vlees-, vis- en vegetarische gerechten. Heel vriendelijke bediening. Mooi ingericht en heel netjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

Nicole
Nicole recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

Super lekker

Het eten was héél lekker. De echte smaken waren er. De service was echt perfect zoals het moet zijn. Vriendelijk personeel en geduldig (we waren de laatsten). Zeker een aanrader en wij komen terug.

Thomas
Thomas recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Topadresje!

Leuke kennismaking maar bovenal een superlekkere lunch gegeten. Lamsstoofpotje echt heel lekker! Tot een volgende keer....