Reviews for Huize Geertrui

Book
8.6
Lena
Lena recommends this restaurant for: Couples, Kids, Price/quality

Altijd een plezier om er te komen...

Mooie zaak, aangenaam terras, vriendelijke bediening, lekker eten en prijs/kwaliteit dik in orde! Er zijn regelmatig themaweekends. Kind- en diervriendelijk.

Yves
Yves recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

Gezellige uitstap

Leuk restaurant, gelegen in een rustige omgeving. Een zeer mooie kaart, en lekkere gerechten. De patron heeft verstand van de dranken die hij schenkt, en de chef kan zeker een woordje meepraten over zijn gerechten en ingrediënten.

Kurt
Kurt recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

gezellig dineren in een rustieke omgeving

als je op je gemakje lekker wilt eten in een vriendelijke en rustieke omgeving dan ik Huize Geertrui zeker een aanrader. ook met kinderen is het daar ideaal. ze hebben zich ook toegelegd op de iets sportievere mensen die graag het fietsen of wandelen combineren met een etentje of een terrasje. ze hebben ook enkele herlaadpunten voor E-bike's. en een speeltuintje voor de kinderen. als het goed weer is kan je genieten van een terrasje met uitzicht op het kerkje van Vlassenbroek. het eten is er erg lekker en betaalbaar. ik vond na al de keren dat ik er al ben geweest nog geen minpunten.

Danny & Maryleen
Danny & Maryleen recommends this restaurant for: Couples, Kids, Gastronomy, Price/quality

een échte AANRADER voor lievensgenieters

Graag willen mijn echtgenote en ik jullie (*) HARTELIJK DANKEN voor de mooie middag die we in Huize Geertrui hebben mogen beleven op zondag 31/05 jl. De ontvangst was super ! Heel aangenaam en vriendelijk. Het eten (toast zalm & garnaalkroketten + suggestie van de chef) was overheerlijk en een streling voor de tong ! Ik hoop dat uw zaak nog lang mag blijven voortbestaan want Huize Geertrui is een échte aanrader voor wie houdt van het leven waarbij "genieten" op de 1ste plaats staat ! Wij komen zeker terug (en 't zal niet zo lang meer duren hoor Danny & Maryleen (Massemen) (*) de heel vriendelijke en charmante dames ! Perfecte gastheer, chef-kok & keukenpersoneel

Emily
Emily recommends this restaurant for: Price/quality

Een zeer gezellige brasserie waar zowel jong...

Een zeer gezellige brasserie waar zowel jong en oud terecht kunnen! Zeer goede keuken en service! Ook steeds vernieuwende maandelijkse concepten!

Karel

Vriendelijke mensen

We gingen er eten met onze 3 kleine kindjes. Alles ging vlot en het eten was lekker. De kindjes waren heel welkom, en kregen zelf een speciale verrassing. Er is ook een speeltuintje. Mooie omgeving

Onno

Niet kindervriendelijk

Deze zaak zegt kindervriendelijk te zijn, maar is dat bepaald niet. In het al luidruchtige restaurant maakte ons kind even wat lawaai en direct reageerde de bediening bars of we onze kinderen onder controle konden houden. We vertrokken.