Reviews for 't Klokhuis

8.0
Bettina
Bettina recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids

Druk, maar vlotte bediening

Als aperitief kreeg ik een driedubbele martini voor maar 3euro20. Ik nam het VG asperges, zalm met mousseline dat op het suggestiebord vermeld stond. 14,50 euro vond ik wel wat veel voor maar 3 asperges met 1 sneetje zalm en wat saus, goed dat ik er nog wat brood bij kreeg. De Asperges mochten ietsjes zachter geweest zijn. Het was druk en er was een communiefeest, maar toch hadden we vrij snel ons eten.

Jean-Marie

vandaag stoofpotje van varkenswangetjes met...

vandaag stoofpotje van varkenswangetjes met witloofslaatje en frietjes gegeten gewoon geweldig en lekker met dank aan thomas en co.

Geert

Lekker, gezellig en voldaan!

Genoten van een wild-avond! Super lekkere suggestie: hertfilet met unieke smaakervaring en mooie bordcompositie. Voor een wild-genieter een must. Chef, keuken- en zaalpersoneel hebben alle sterren verdiend!

Leen

Een echte aanrader!

Uitgebreide kaart, voor ieder wat wils. Scampi's diabolique zijn superlekker! Mijn vriend komt zeker terug voor het varkenshaasje met mosterdsaus :-) Wat betreft de mosselen: "mosselen 't Klokhuis" zijn een echte aanrader. Heb veel mosselen gegeten van de zomer maar nergens zo lekker als in 't Klokhhuis. Ons zie je zeker terug. Doe zo verder!

Adres om te onthouden

Al verschillende keren gaan eten met vrouw en kinderen en telkens lekker gegeten! Mijn favoriet zijn de mosselen! Heb de verschillende manieren al geprobeerd maar de mosselen "t Klokhuis" zijn voor mij een aanrader! De kindergerechten zijn verzorgd en goed. De scampi gerechten zijn ook heerlijk. Gebakken zeetong, waar vind je ze nog zo goudbruin gebakken? Mijn vrouw en ik kunnnen zorgenloos eten terwijl de kinderen zich in de speeltuin amuseren! 1 minpuntje, de akoustiek als het vol zit... Doe zo verder zou ik zeggen! Ons zal je nog regelmatig terugzien! Groetjes Marc

luc

Kwaliteit eten

De beredingswijze van gebakken paling voel echt wel tegen, de paling was eerst gestoomd en dan even op de pan gelegd! Ook de strak was blijkbaar eerst gestoomd om dan verder te bakken. De scampi's waren wel uitstekend. De moseelen waren lekker maar voor een volwassene te weinig. Men maakt veel stukken van het Klokhuis, maar voor ons was het een ontgoocheling. Op 15 minuten hadden we ons eten, waaronder gebakken paling én een goed doorbakken steak. Iedereen weet dat men op 15 minuten dit niet op een normale wijze zo vlug kan klaarmaken!

Felix

Een emotioneel afscheid

Peter & Iris Bedankt voor jullie 13 jaar verzorgde en noeste arbeid. Het was aangenaam met jullie te mogen meewerken. Ik begrijp tenvolle jullie beslissing en wens jullie veel succes met uw nieuwe uitdaging.Ga zeker nog langs bij de nieuwe uitbaters

Maria

ondermaats

wij waren speciaal voor de asperges gegaan om dat de tiid bijna om is

cindy

gezellig familie restaurant

lekker eten, aangenaam restaurant.

dirk

zeer goed

een goede prijs kwaliteitsverhouding en een vriendelijke bediening.