Extraordinary 10.0 Score based on 1 review
No budget available
Opening hours
Now closed Opening hours
Show phone number Email
In Etna, ons Italiaans restaurant in Destelbergen, is het authentieke karakter overal aanwezig, van de kok in de open keuken tot de bediening aan tafel, van de sfeervolle inrichting die bijdraagt tot de typische, gezellige sfeer, tot het superlekkere en verzorgde eten.

BESTE PIZZAIOLO
Een stukje onvervalst Italië in Destelbergen, bij Gent? Jazeker! Onze chef Matteo werd ook uitverkoren tot beste pizzaiolo van Oost-Vlaanderen. Zeker onze pizza’s moet u dus eens proeven. Wij vertrekken steeds vanuit traditionele Italiaanse recepten. Bel onze pizzeria met uw bestelling en wij zetten alles klaar om af te halen. Of wij kunnen ook als traiteur optreden voor uw communiefeest of verjaardag. Het enige wat u dan nog moet doen, is de gerechten thuis opwarmen.

ONZE SUGGESTIES
De menukaart van Etna wordt regelmatig aangevuld met nieuwe creaties. Bekijk daarom onze pagina met suggesties. U leert er zo nieuwe gerechten ontdekken. Ook willen wij u aanraden om Etna in beeld eens te bekijken. U kunt meteen de sfeer opsnuiven. Op onze website leert u ons nog beter kennen. Als u nog vragen zou hebben voor Ristorante Etna in Destelbergen, neem dan zeker even contact op.
10.0 Based on 1 review

Rudy
Reviewed on: 10/02/2020

Lekker gegeten en vlotte bediening...

Lekker gegeten en vlotte bediening