Show phone number Email Website

Damien

Impeccable

Accueil, endroit, service et plats au top. On peut rester tranquillement apr�s le repas en terminant son verre. A voir absolument.

Tess

Verouderd

Verouderd interieur, de zitting van de stoelen zijn gescheurd en dringend aan vervanging toe. Toilet was vuil, het is er zeer druk, dus meerdere poetsbeurten op een dag zijn zeker aan te raden. Vloer was ook heel vuil. 1 gerecht was zelfs koud. Het slaatje was overgoten met de hele fles vinaigrette....

Marc recommends this restaurant for: Couples, Groups, Price/quality

A recommander

Nous avons très bien mangé, le steak était délicieux, cuisson parfaite, et la sauce extra, frites très bonnes En étant très difficiles, on peut tjrs trouver ; assiettes pas assez chaudes........ Mais c'était bien meilleur qu'ailleurs. Service parfait et serveuse à l'écoute de sa clientèle. Ambiance chaleureuse pour passer un très bon moment. Très bon rapport qualité/prix. A recommander vivement

Kristof

De tourist trap van Dinant

Flets interieur en onvriendelijke bediening. We werden weggestuurd omdat de tafeltjes aan het water voor klanten gereserveerd zijn die een volledg menu nemen (we kwamen voor een pannenkoek). Op het menu staat werkelijk alles: Belgisch, Frans, Italiaans, Aziatisch, etc. Kortom, het etablissement is een klassieke tourist trap (elke passant in Dinant passeert er nu eenmaal). Te mijden.

Roelie
Roelie recommends this restaurant for: Price/quality

Kerst 2016

We hebben 1e & 2e kerst heerlijk gegeten bij Leffe, heel gezellig en heel vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terugkomen.

Gilles
Gilles recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

un vrai plaisir

j'adore l’atmosphère de ce café. on mange bien et pas cher.

Edith
Edith recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

(H)eerlijk gegeten als afsluiting van een mooie...

De ontvangst was erg prettig doordat we gereserveerd hadden via resto.be. Het eten was alles wat we verwachtte en waar we zin in hadden: lekkere, eenvoudige en goede streekgerechten, gezellig met de kinderen en prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader voor iedereen die tijdens de vakantie zin heeft om lekker uit eten te gaan!! Vraag om een tafeltje aan de kant van de maas kant! Wat een mooi uitzicht!

Lilian
Lilian recommends this restaurant for: Groups, Kids, Price/quality

Bonne restauration dans un lieu touristique,...

Service rapide et efficace. La salade avec scampis était très bonne: scampis excellents, fermes et bien grillés.

Theo
Theo recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids

FANTASTISCH

Heel lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Zeker de LEFFE saus is grandioos. Wie in Dinant komt en hier niet gegeten heeft zit met een gat in zijn eetcultuur. Er zijn in Belgie zeker sterrenrestaurants die hier moeten voor onderdoen

Carlo
Carlo recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

AANRADER!

Laat u niet misleiden door het woord Cafe. Dit is een zeer leuk restaurant met goede bediening en werkelijk heerlijk eten. Mijn vriendin en ik hadden de kroketten en vissoep vooraf genomen en als hoofdgerecht couscous royale en de gehaktballen. Alles was zeer smaakvol bereid en ook genoeg.