Extraordinary 9.5 Score based on 10 reviews
Monday, Tuesday
Show phone number Email Website

Ken

Lekker maar vrij prijzig

Heel lekker eten! Ook een uitgebreide gin kaart. Qua keuze vrij beperkt maar het is kwaliteit. De prijzen waren wel iets hoger dan een doorsnee restaurant. Qua atmosfeer gezellig en rustig. 7/10.

Marc recommends this restaurant for: Couples, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere

prima in orde

Is alweer een tijdje terug dat we hier geweest zijn, maar met nu andere restaurants te beoordelen nemen we deze ook maar even mee. Opzich weinig op aan te merken, prima eten, mooi interieur, beleefd personeel, wel wat lang moeten wachten maar dat zou ons niet weerhouden nog eens te gaan.

Gertjan

lunch

we zijn vrijdag 7 maart gaan lunchen en was zeer goed een echte aanrader

xxxxx

Perfect

Het eten en de gezelligheid zijn altijd TOP. Prijs kwaliteit kan niet beter zijn.

Martine

Het is telkens opnieuw genieten in de Volle...

Het is telkens opnieuw genieten in de Volle Maan!!!!

Matthias

Betaalbare, betere keuken

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Goede menu formule. Het eten is fijn en lekker. Prijs / kwaliteit zeker goed!

Matthias

De volle maan

Eerlijke keuken, sympathieke bediening! De moeite om langs te gaan.

Jacques

In hartje Evergem

al verschillende malen er gaan lunchen. Zeer goede ligging, fijne kost en uitstekende bedienning, een aanrader: typische brasseriekeuken.

Sara

Onder de kerktoren

Zeer gezellige sfeer, vriendelijke service en lekkere brasserie keuken. Een aanrader

Nathalie

Een lekkere aanrader !

Op za. 8/2 hebben we lekker, ruim voldoende, in een gezellig kader en met pefecte bediening gegeten. Een adresje om zeker nog eens over te doen !