We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
Fondue
Show phone number Email

Gabi
Reviewed on: 31/08/2017

Absoluut te mijden

Hadden goesting in lekkere kaasfondue. Opgewarmde kots smaakt beter als dit brouwsel. Bij navragen in de keuken bleek de fondue uit voorverpakte kaassausen met onder andere Rocquefort en Brie te bestaan. Van ingredienten als witte wijn en Kirschwasser had de kok nog nooit gehoord.Educatieve voorstellen faalden. Bij een tweede poging brandde de kaas aan omdat geen wijn gebruikt werd. De kok had zelf nog nooit een Zwitserse kaasfondue gegeten. Wij waren echt teleurgesteld en komen hier wij nooit terug en raden dit iedereen af.

peter
peter recommends this restaurant for: Couples, Groups

Geen fondue maar wel klassiekers !

Met een afgeladen vol Gent tijdens de Paterholfeesten verzeilden we in dit restaurant met zeer beperkte Belgische klassieke suggesties op de kaart. Het warme weer is uiteraard niet interessant voor zulke zaak. Iedereen bleek aangenaam verrast door de smakelijke traditionele gerechten. De frieten waren bovendien zelf gesneden. De service verliep een beetje traag, maar men was vriendelijk en attent. Persoonlijk heb ik geproefd van elk gerecht en kon alleen maar vaststellen dat alles zeer lekker en van uitmuntende kwaliteit was. Bravo !

Bart

Lekker, ontspannen sfeer met prachtig uitzicht...

Het vlees was van zeer goede kwaliteit, aangevuld met verse salade en ook de krielaardappeltjes met look waren heel lekker. Ongedwongen, sympathieke bediening. Prachtige locatie met zicht op het mooie plein

Steven

De place to be voor Fondue!!

Na de meeste fondue restaurants van Gent te hebben gedaan keren we nu steeds terug naar dit adres! Vlotte en vriendelijke bediening. Verzorgde porties vlees, vis, groenten en sausjes. Het adres om te genieten van lekkere fondue met een ontspannen sfeer.

Youna

Heel lekke vis- en vleesfondue gegeten!

Vriendelijke en vlotte bediening. Fondue was erg verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

carin

kaasfondue afknapper

In een fonduehuis verwacht je verse kaasfondue. De prijs is er wel naar. Maar niets is minder waar, met eigen ogen gezien dat het uit een pakje komt, maar bedienend personeel en kok ontkennen dit! De smaak viel dus tegen, erg zout en melig. Mistte ook de smaak van alcohol in de fondue.

Werner

Heel lekker, wel prijzig

We hebben genoten van ons etentje. Omdat 1 van ons 2 veggie is, kozen we voor de kaasfondue. Jammer genoeg moet je dit voor 2 personen bestellen, dus kon de andere niet kiezen voor een vlees- of visdondue. De kaasfondue op zich was wel super lekker. Maar krieltjes of frietjes konden we er niet bijkrijgen omdat het enkel met brood geserveerd werd. Kortom: heel lekker gegeten, maar jammer van de strengere richtlijnen (die trouwens onderaan de kaart vermeld staan wat gek overkomt).

Goed maar niet goedkoop

Voor wie van fondue houdt, is dit een prima adresje. Je moet wel niet zinnens zijn de vinger op de knip te houden, want echt goedkoop is het er niet. Wel verzorgde schotels en lekkere sausjes.

LUC

wenst u een goede fondu, vis of vlees?

prijs kwaliteit, een goed adres, en wat meer en dit is toch wel belangrijk er is voldoende verluchting zodat men niet stinkt na de maaltijd.

Christine

We zijn er voor de eerste keer geweest en keren...

We zijn er voor de eerste keer geweest en keren zeker terug. De keuze voor fondue is uitgebreid en lekker. Zelfs de mogelijkheid om te combineren met een menu. De bediening is vriendelijk en vlot. Regelmatig komen ze vragen of alles in orde is en of we nog iets nodig hebben. De kwaliteit van het vlees is heel goed en de sausjes zijn overheerlijk. We keren zeker terug.