Reviews for Vrijmoed

8.3
William

Duur en met honger buiten

Het eten is lekker, maar zeer kleine porties. Dit maakt dit restaurant zeer duur en ik ben met honger terug naar huis gegaan. Oppassen als ze je vragen om in plaats van het dessert kaas wilt, want dan moet je extra bijbetalen en dit vermelden ze alleen op de kaart, die je dus goed gelezen moet hebben vooraleer je bestelt. Het huis waarin het restaurant zich bevindt is mooi, maar had zeker beter en gezelliger ingericht kunnen worden. Niet iedereen van het personeel is even vriendelijk.

Willy

Fijn maar zoo weinig!!

Ik ben het volledig eens met Kris, Lede: het hoofdingredient van het voorgerecht bij de lunch bestond uit een cilindertje makreel, met de grootte van een vingertopje (1 op 1,5 cm) en het hoofdgerecht bestond uit 2 minieme blokjes rundswang! wel allebei met fijne en lekkere maar ook minimale garnituurtjes. Ook zelfde opmerking zoals Kris wat de aangepaste wijnen betreft: daar ik als chauffeur minder vlug wijn drink dan mijn vrouw, werd bij haar nog iets bijgeschonken maar de sommelier is bij mij niet meer langs geweest. Voor de lunch gaan we dus zeker niet meer terug.

Kris

Niks speciaals en redelijk duur

Gezien de hype zijn we recent eens een lunch gaan nemen in resto Vrijmoed, maar het was geen ontdekking. De porties waren niet zo speciaal en superklein en de aangepaste wijn werd maar minimalistisch ingeschonken (1 glas wit en anderhalf glas rood, na aandringen). Met honger buitengegaan en toch redelijk veel geld kwijt.

Nathalie

Teleurstellend

De verwachtingen waren hoog gespannen, spijtig genoeg werden deze niet ingevuld. Als je voor de voorgestelde menu koos, kon je kiezen van 4 tot 7 gangen. Bij iedere extra gang kwam er € 10 bij de totaalprijs, hetgeen mij redelijk leek. Wij gingen voor 5 gangen. Het extra tussengerecht (sjalot-ossenstaart) was zeer, maar dan ook zeer miniem. Ik zou dit eerder een hapje noemen. Qua smaak vond ik persoonlijk de gepekelde schelvis het beste; het dessert met peterselie was gedurfd. Echte smaaksensaties zaten er echter niet tussen. Jammer. In deze klasse is er beter (en goedkoper) te vinden.

Reviewed on: 19/11/2018
Marc recommends this restaurant for: Couples

grotendeels positieve ervaring

verfijnde en verrassende amuses, het 7gangen menu ook, service zeer goed, reen beetje pushend om nog een fles wijn bij te nemen als je er al rijkelijk besteld hebt...het kader is zeer afhankelijk van waar je zit: vooraan prachtig zitten in een bourgeois kader , achteraan in bijbouw veel minder luxueus.

Bart
Bart recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner

een van de beste ...

Heel lekker. Al heel veel verschillende 1-2 sterrenrestaurants gedaan en dit staat echt in onze top 3 ;-) wel iets duurder dan bijv 't Overhamme maar elke gang verrassend en die smaaksensaties ... echt top

Christophe

Zalig avondje culinair genieten

Voor ons was het zaterdagavond een avondje culinair genieten. Alles "klopte" zoals men zegt. Zeer goede, enthousiaste, deskundige bediening, zalig eten met (h)eerlijke producten, artistieke borden en dit alles in een mooi kader. Zalige wijnen ook trouwens. Voor ons was het de eerste maal in een sterrenrestuarant. We vroegen ons zelfs af waar de 2 en 3 steren restaurants Vrijmoed kunnen overtreffen. Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke proficiat aan het Vrijmoed-team.

Andy

De hype meer dan waard

Zeer correcte keuken aan betaalbare prijzen. Chef himself kwam leuk praatje doen nadien. Reserveer tijdig, echt een noodzaak!

Greta
Reviewed on: 04/02/2019
Greta recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner

Op en top kwaliteit!

Heerlijk gedineerd in een mooi kader. De 7 gerechten waren een voor een top, de aangepaste wijnen een voor een lekker. Heerlijke alcoholvrije sapjes. Alles bereid en geserveerd door een jong enthousiast team. Een echte aanrader!

Kate
Reviewed on: 03/02/2019
Kate recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere

top!

Zeer verfijnde keuken en mooi kader vooraan in de zaak