Reviews for Horseele

7.8
Jelle

Het geld waard

Horseele is waarschijnlijk het duurste restaurant van Gent maar is zeker de moeite van een bezoek waard. De prachtige Ghelamco Arena is de perfecte setting voor de klassevolle keuken van Danny Horseele. Heel grote eters kunnen opmerkingen hebben over de porties maar met de 17 (!) verschillende borden en bordjes had ondergetekende meer dan genoeg. Zijn ster waard. Voor een uitgebreide recensie zie: http://gentfood.blogspot.be/

Caroline

Een ontdekkingsreis voor ongekende combinaties.

Ster waardig. 1 minpunt DE KOFFIE ZAT TOCH IN HET 3 GANGENMENU EN WE HEBBEN UITEINDELIJK 2 x 10 € moeten bijbetalen. Foutje of niet correct? Keuken zeker aan te bevelen:heerlijke verrassende combinaties.

Koen

Fantastisch genoten bij Horseele

Ik had gelezen dat het goed was, doch het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Wat een ontdekking. En dat dankzij Restobookings.

Ann

super

het eten was op sterrenniveau! zeer zuinig met de formule aangepaste wijnen

Veerle

Horzeele

Zeer verfijnd en lekker eten. Goede bediening. Weinig geluidsdemping.

Lien

een zalige beleving

een zalige beleving

Luc

Fijne gastronomie.

Minpunt: te lange wachttijden. 3uur30 voor een lunch!Te weinig aandacht van de bediening.

Eric

passende combinaties

Van het eerste hapje tot en met de "zoetjes" bij de koffie pasten de diverse ingrediënten perfect en waren juist op smaak, evenals het wijnarrangement.

eddy

niet welkom

De bediening liet te wensen over, met uitzondering van de maitre. Het leek alsof ze tegen hun goesting daar werken. Niettegenstaande we gereserveerd hadden, kregen we ander eten dan voorzien. We kregen aangepaste wijn maar echt weinig en er werd niet bijgeschonken. Bij het verlaten van de zaak,zeiden we drie maal goedenavond maar niemand van het personeel deed moeite om te antwoorden. Voor een sterrenrestaurant hadden wij anders verwacht. Op de stoelen waren vet-plekken, maw niet netjes. Maar het eten was wel lekker, maar niet woauw!!

Jan

schitterend diner voor die prijs

schitterend diner voor een zachte prijs. zelfs met aperitief, wijn... zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aan normale diner-prijs lijkt het me wat prijzig, maar na gisterenavond misschien toch te overwegen.