zeer goede prijs/kawaliteit. Gezellige sfeer...
zeer goede prijs/kawaliteit. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening
All the restaurants in Belgium: Top 10, promotions and reviews. Book you restaurants in Bruxelles, Antwerp, Gend ...
zeer goede prijs/kawaliteit. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening
Slechte wijn Niet vriendelijk Ziek geweest van de pasta pesto…
Ik vond de prijs kwaliteit niet ok. Ik bestelde Iberisch varken, het vlees was heel vet en nauwelijks gekruid. De groenten waren veel te gaar gekookt terwijl er ook nog rauwe bonen tussen zaten. Ik heb na afloop aangegeven dat ik niet tevreden was. Ze gingen het subiet aan de keuken doorgeven, helaas kwam niemand daar meer op terug.
Ontvangst pover, 2kommen frieten voor 13 man weinig als je bij vroeg was dat niet met dank Asperges waren niet beetgaar maar hard, was lang geleden nu kom ik niet meer!
9,50 voor een virgin mohito die uit een blik
Multatuli is een no-nonsense verhaal waar we niet per sé tegen zijn. Het gevolg is natuurlijk geen gedekte tafel, geen hapje bij het aperitief, maar wel tegen redelijk stevige prijzen. Als we dat vergelijken met bijvoorbeeld Publiek, dat 1 ster heeft, waar je voor een finaal gelijkaardige prijs (lunch) in de watten wordt gelegd en in verhouding een veel betere service en eten krijgt, inclusief royaal hapjes, en zoetigheden bij de al dan niet koffie. Dit is eten aan de lopende band, telkens dezelfde slaatjes en kartonnen frieten
Het eten was niet prima voor bepaalde gerechten. Carpaccio vlees zeer moeilijk om te snijden, Vitello Tonato saus miste romigheid, maar het ergste waren de smakeloze en verbrande hamburgers. Ik heb, wat betreft de hamburgers, dit laten opmerken en de chef heeft ons dan in compensatie voorgesteld om,op zijn rekening, irish-coffees te nemen. Vandaag kijk ik op mijn kasticket en moet ik opmerken dat deze foutief werden aangerekend.
Tot 2 (!) keer toe moesten we de zalm van mijn dochter terugsturen omdat deze rauw was. Uiteindelijk, na lang wachten, was het advies maar te vertrekken (keuken was dicht denk ik). De manager zou er bij gehaald worden, maar die kwam niet. Geen enkele compensatie, behalve dan dat we de zalm niet hoefden te betalen, en dat lijkt me logisch. Terwijl mijn dochter zat de wachten op haar eten (dat dus uiteindelijk niet kwam) heb ik maar in mijn eentje mijn eten opgegeten, anders werd het koud, heel ongezellig. Overigens ook dat eten (sekten steak) was niet echt lekker, er droog. Kortom, ons etentje mislukt, en het enige wat er af kon was een excuus. Het etentje begon overigens ook niet optimaal, we moesten bijna een half uur wachten totdat iemand überhaupt onze bestelling kwam opnemen, nadat we zelf maar naar voren zijn gelopen om te vragen of we wat mochten bestellen. De serveerster ‘dacht dat we al geholpen werden’. Serveersters liepen overigens regelmatig de kamer in en uit, maar keken in het totaal niet onze kant op. Kortom, wat een gezellig etentje voor mijn dochter en mij moest zijn liep uit op een mislukking. Mijn dochter had daarbij nauwelijks gegeten, maar inmiddels was het 10 uur geworden, dus er waren geen behoorlijke alternatieven bij. Dikke onvoldoende dus, en voor ons een grote teleurstelling.
Mijn partner en ik hadden beide gekozen voor de waterzooi. Er waren wel grote verschillen qua porties. Zo had ik 4 messen en 3 schelpen. Mijn vriendin had é messen en geen enkele schelp.
In mijn steak tartaar vond ik een stuk scherpe plastic, dacht eerst dat het glas zó scherp was het. Wat doe je dan? Verder eten zeker want je frieten worden koud. Bij het afruimen kregen we echter een andere ober aan de tafel, maar die ging de ’chef’ ervan inlichten. Bij de afrekening werd nog eens gevraagd naar ’was alles in orde’? We hadden echter al betaald toen de vriendelijke man zei dat ze ’anders er iets hadden afgedaan’.