Reviews for Lunch Garden Gent De Sterre

SofieDenecker
Sofierecommends this restaurant for:
Reviewed on 18/10/2015

lekker en voordelig

Het personeel is zeer vriendelijk. Het restaurant is proper, interieur wel wat aan vernieuwing toe. Het eten is lekker, aan een zeer democratische prijs. Een positieve ervaring!

NeleVerbeke
Nelerecommends this restaurant for:
Reviewed on 14/10/2015

Leuk en betaalbaar concept

Dit is best wel een leuk en betaalbaar concept! Prijs - kwaliteit zit goed! Er is veel variatie, voor elk wat wils. Je kan er terecht voor het ontbijt, de lunch, een diner of gewoon tussendoor, iets drinken, koud of warm eten, een dessertje,... Heel gezellig is het er niet maar ze doen er wel hun best met het creëren van hoekjes en het plaatsen van planten. Het is een ideaal familierestaurant. De kinderen kunnen er vrij rondlopen, krijgen leuke geschenkjes bij hun kindermenuutje. Deze menu kost trouwens nog geen 5€ en ze krijgen er een dessertje bij! Niet zo erg als er een deel niet opgegeten wordt. Mocht er wat verveling optreden mogen ze kleurplaten en potloodjes vragen aan de kassa. Heel kindvriendelijk, ondertussen kunnen de ouders rustig verder eten. Over het algemeen vind ik het personeel wel vriendelijk en hulpvaardig, ook al kan het er heel druk zijn. Op drukke momenten zie je soms dat er weinig tijd is om op te ruimen. Onlangs zag ik er etensresten liggen op de grond wat ik een minpunt vond. Misschien zou er op drukke momenten iets meer personeel in de zaal moeten zijn? Op dat moment zitten de karren ook overvol met lege plateaus. De hygiëne in de zaal is een aandachtspunt! Waar het eten wordt bedeeld wordt er precies meer rekening gehouden met de hygiëne. Conclusie : prijs-kwaliteit zeker OK! Voor herhaling vatbaar!

SaskiaSaskia Van Durme
Saskiarecommends this restaurant for:
Reviewed on 14/10/2015

Goedkoop snel en warme groenten!

Lunchgarden is mij goed bevallen. Eindelijk wat keuze aan warme groenten en zeker voldoende. Het mocht iets warmer zijn van mij en het interieur mag misschien wat hipper. Maar zeker waar voor je geld en supersnel!

DavidLegley
Davidrecommends this restaurant for:
Reviewed on 13/10/2015

zijn naam waard

Lunch Garden 'De Sterre' is zeker zijn naam waard :-) Een Michelinster is misschien niet van tel, maar prijs/kwaliteit is dit top. Ook in service en inrichting zijn grote investeringen gedaan.

SandraRijkaert
Reviewed on 30/03/2015

onvoorstelbare kwaliteit/prijsverhouding!

Op een weekend naar Gent hier verzeild, al passerend. Mosselen met frieten besteld, in witte wijn. De mosselen waren superlekker, de frieten goed. Heerlijke witte wijn erbij, een Sauvignon. We hadden aan 30 €, een succulente chocolademousse inbegrepen. De volgende dag zijn we gewoon terug gegaan, het is goed bereikbaar met trams vanuit het Centrum. Heerlijke steakschotel, goede rode wijn en dessert ook weer aan ongeveer 30 € voor 2 personen. De gekookte groenten die ik erbij had konden iets smaakvoller gekruid zijn, een uitje erbij zou bij sommige groenten al veel doen. De saladbar van mijn man was smaakvoller. Maar toch: die kwaliteit/prijsverhouding vind je nergens. Lunchgarden is de laatste jaren enorm vooruit gegaan in aanbod, bediening, kwaliteit en versheid! Dat heeft ook deze Lunchgarden ons weer bewezen!