Reviews for Korenlei Twee

8.3
Pascal

gezellig

lekker eten in een gezellig kader

Stijn

Uitmuntend!!

Wat een ontdekking! Zeer vriendelijke bediening en eten top! Moesten we dichterbij wonen zouden we er zeker vaak teruggaan. Een aanrader!!

Veerle

toch wat tegengevallen !

goede ervaringen in het verleden ,maar nu flauwe niets zeggende gerechten !

Nicole

klasserestaurant

Uitstekende keuken in een gezellig en stijlvol kader

pieter

Zeker doen!

Super tevreden, heel verzorgde en lekkere gerechten die bovendien op een aangename wijze werden opgediend. Ruime porties en keuze tussen vis of vlees. Lekkere amuse en sorbet extra. We deden al heel wat resto's in Nederland en Belgie maar vinden Korenlei 2 echt een aanrader. We hadden een gezellige middag.

Christophe

Een aangename verrassing

Lekker eten, goeie bediening, goeie sfeer. Een adres om te onthouden.

Stijn

Gastronomische keuken zonder capsones

Heerlijke keuken met goede ingrediënten. Uitzonderlijk vriendelijke bediening!

Peter

Restodays-aanbieding

De wat vreemde bediening (een terugzwaaiende ober toen ik de rekening wou vragen) zorgde wel voor een losse sfeer. Iemand die plezier aan zijn werk beleefd, is leuk! Gezellige setting en mooi interieur. Zetels in plaats van stoelen: tof, al zit je daardoor wel ver van je tafelgenoot. Ook niet zo goed voor de rug. Maar alles is heel verzorgd. Op de keuken heel weinig aan te merken. Lekker, voldoende, mooie presentatie, ... al wat je wil. Door de Restodays-aanbieding is de prijs/kwaliteit echt super. Een aanrader op een Gentse toplocatie!

Tony

Genieten

Zeer lekker gegeten, uitstekende bediening en prima service. Het was de eerste maal voor ons dat we dit restaurant bezochten maar het zal zeker niet de laatste keer zijn!

Linda

Gentse gezelligheid

Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker gegeten, mooi afgewerkte borden.