Wok King

Brusselsesteenweg 777 9050 GENTBRUGGE

Wok Asian

Show phone number Email Website

Een waaier aan Aziatische lekkernijen

Maak kennis met restaurant Wok King en haar grootste aanbod voor een kleine prijs. Indien u bepallde allergieën of dieetvoorkeuren hebt, kan u dit doorgeven bij reservatie. Dan houden wij daar graag rekening mee.

Stel zelf uw voorgerecht samen uit verschillende soorten salades, gerookte vis, soep en onze sushibar.Onze koks staan voor u klaar bij de teppan yaki waar u een heerlijk stukje vlees, vis of groente kunt uitkiezen om te laten grillen of bakken. Vervolgens kan u genieten van onze groots warm buffet. Wilt u nasi, mihoen of liever frietjes er bij? Het kan allemaal. U zal versteld staan van de ruime keuze.

Mocht u nog een plekje over hebben voor een nagerecht, dan kunt u uw hart ophalen bij de verschillende smaken schepijs en de ruime keuze aan fruit.

Nog trek en graag nog een keertje uw bord vullen? Dat kan! Neem gerust zoveel u wil. Let wel: verspilling is nooit fijn, dus neem wat u op kunt.

Plant u een (bedrijfs) event voor een groot gezelschap? Neem dan contact op met onze collega’s bij de receptie en informeer naar de vele mogelijkheden.

Met 400 zitplaatsen met airconditioning, 4 dinerzalen en een vergaderruimte kunnen zij u vast een aantrekkelijk voorstel op maat uitwerken.

Facilities Party Room, Children's menus, Air conditioning, Children's play area, Child friendly