Botta'n Ik (de Nieuwe Visbank)

Hogesteenweg 35 1850 GRIMBERGEN

peter

Reeds jaren klant in de "nieuwe visbank" en...

Reeds jaren klant in de "nieuwe visbank" en nu in de" botta'n ik". Behalve de naam en het interieur is er sedert al die jaren dat we hier komen niets veranderd. Je kan er nog steeds goed eten aan een eerlijke prijs en de bediening is heel vriendelijk. Een echte aanrader.

Johan

Betere inrichting maar slechte prijs/kwaliteit

Nieuwe inrichting is leuk, maar eten valt tegen. Tapas bordje met garnaal en kaaskroket! Mag van mij geen Tapas heten. En een Koninginne hapje voor 20 euro!!

Evy Melis
Reviewed on  30/03/2016

Beste, wij stellen feedback op prijs en vinden het jammer dit te lezen, uiteraard omdat wij in de eerste plaats ervoor willen zorgen dat onze klanten met een goed gevoel aan tafel zitten .Wij besteden steeds met veel zorg en aandacht onze borden die we aan onze klanten presenteren. Onze tapas variëren regelmatig doordat wij niet altijd hetzelfde willen aanbieden. Wij hebben klanten die specifiek vragen naar onze kaas-en garnaalkroketjes en vandaar wij ook op onze schotel deze kroketjes als tapas willen aanbieden. Het koninginnehapje wordt aangeboden met producten zoals hoevekip en kalfszwezeriken, dus enkel producten van hoge kwaliteit. Wij zijn steeds bereid om u te woord te staan bij enige vragen omtrent onze kaart en hopen u binnenkort terug te mogen verwelkomen in onze zaak. Met vriendelijke groeten, Botta 'N Ik

Marcel
Marcel recommends this restaurant for: Couples

Restaurant où l'on est bien accueillis, bones cuis

Nous y sommes allées plusieurs fois, au début = par hasard et nous y avons très bien mangé. Nous attendons la fin des travaux et sommes impatients d'y retourner car l'accueil est très bon, la nourriture également même en modifiant les plats, magré notre grand âge.A recommander car accueil très sympathique. Nous y allons toujours en couple mais les autres personnes y vont seul(e)s ou accompagné(e)s. A recommander !

tania
tania recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

hier komen we terug !

"her"ontdekt en wat een leuke verrassing ! Aanrader !

sven
sven recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Ten zeerste aanbevolen

Toprestaurant! We hebben zeer lekker gegeten en gedronken(megalekkere champagnes en wijnen)...bediening was geweldig en een leuke sfeer om te gaan tafelen Het was lang geleden dat we zo voldaan en gelukkig een restaurant verlieten een dikke aanrader voor iedereen! Je zal niet teleurgesteld worden we moeten ons inhouden of we gingen vandaag al terug doe zo voort mannen en tot gauw groeten, Sven en Els

Nicole
Nicole recommends this restaurant for: Couples, Groups, Price/quality

Leuke avond in een zeer goed restaurant

Zaterdag zijn we er gaan eten met 3 andere koppels. We kozen voor het menu. Iedereen vond het heel lekker, ook de bijhorende wijnen waren met zorg uitgekozen en er werd zeker niet op een glas gekeken. De schotels waren zeer verzorgd. Personeel heel vriendelijk. We komen zeker terug !

Lindsay
Lindsay recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Très bon petit restaurant

Nous nous sommes rendus dans ce restaurant sans réservation avec mon compagnon et avons pu disposer d'une place sans problème. Nous avons choisi le menu "tout compris", très bon, rien à redire... et très copieux, nous n'avons pas réussi à terminer nos assiettes. Le personnel est également fort agréable et serviable. Je ne manquerai pas d'y revenir lors de mon prochain séjour à Grimbergen

eddy

eerste keer...

gisteren voor 't eerst hier langsgeweest. super-lekker eten, vriendelijke en efficiente bediening, behoorlijk tuin-terraske,en: perfekte muziekskes op de achtergrond (zelden het geval in restaurants, ofschoon mede zeer bepalend voor algemeen "resultaat"...). prijs zeer verantwoord tov het gebodene! als 't niet geeft: wij komen terug!!!!!!!! ria&eddy

kelly

top restaurant

Leuke afwisselende suggesties, aangename sfeer. Zeer leuk restaurant!