Kaaiman

Jürgen Mangelschots
1 Review
Reviewed on 21/01/2017

Jürgen M!

Ben er 1 november 2016 voor het eerst gaan eten, bij het binnenkomen was ik direct gecharmeerd door het leuke gezellige interieur dat breekt met alle basis regels, we werden zeer vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel, tijdens het wachten op ons eten werden we vergast met een lekkere amuse en smakelijk brood, mijn vrouw en ik hadden de pluma iberico besteld. Toen het gerecht op tafel werd gebracht oogde alles super vers en dat was het ook, van het eerste stukje vlees, de warme groentjes, de appelchutney tot de laatste hap groentesalade alles smaakte perfect op elkaar afgestemd, de smaakexplosies zijn onbeschrijfelijk. De hele avond gaf je het gevoel van een klein kind in een grote speeltuin waar enkel plezier en genieten centraal staan! Top en complimenten aan het jonge enthousiaste team die dit onvergetelijk hebben gemaakt! Wij komen binnenkort al terug op zoek naar meer genot! Dikke plus is ook de gemakkelijke parking en het uitzicht over het kanaal. Ondertussen ben ik er al 4 keer terug geweest!