Reviews for 't Pleintje

8.9
Desiree
Desiree recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Super lekker :-)

Het was heel lekker en veel. Mooie zaak, gezellig.

Alex
Alex recommends this restaurant for: Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

leuke plaats

Hier gereserveerd via de deze site. Bij binnenkomst werden we vriendelijk onthaald, ondanks de zaak toch redelijk bevolk was,en werden we meteen naar ons plaats geleid. Er werd ons ook wat tijd gegeven om te menu kaart te bekijken. Eens we besteld hadden moesten we niet lang op onze gerechten wachten ook al waren we met 13. De gerechten waren van goede kwaliteit en lekker. De bediening was uitstekend en hulpvaardig en niets leek te veel. hier komen wij zeker nog eens terug.

Romain
Romain recommends this restaurant for: Couples, Groups, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

etentje met vier

heel lekker gegeten gezellige sfeer dikke aanrader vriendelijke groeten corthouts romain

Laurent
Laurent recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Gastronomy, Price/quality

Zeer goed gegeten!!

Ik ben 2 weken geleden met mijn echtgenote gaan eten in 't pleintje en ik moet zeggen dat wij zeer aangenaam verrast zijn geweest. We hadden beiden de 'mix grill' genomen en de riante portie was van uitstekende kwaliteit!! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Doordat de zaak vol zat was het wel wat rumoerig maar who cares.. we komen in eerste instantie toch om lekker te eten, nietwaar?? Prijs/kwaliteit was het dik in orde. Bedankt! Laurent

Peter

drukke brasserie waar je lekker kan eten

Deze brasserie in Godsheide is heel populair. Vandaar dat het er meestal druk is. De populariteit heeft die wel verdient met lekker eten te geven in ruime porties. De prijzen zijn niet overdreven. De zaak is revent nog vernieuwd en men is nog aan't uitbreiden. Als de zaak vol zit is het wel rumoerig. Nu in de zomer kan je ook gebruik maken van het terras vooraan (tegen de straat) en achteraan. Het personeel is er altijd super vriendelijk, de patron komt meestal ook persoonlijk goeidag zeggen en vragen of alles naar wens is. Klasse!