Reviews for 't Stoopke

5.6
Lizzy

Nog nooit zo slecht gegeten.

Ik vraag een medium (nog roze) gebakken entrecôte en krijg een taaie totaal doorbakken zonder enige kruiding entrecôte. Ik leg dit uit en vraag om een medium nog roze entrecôte. Tweede keer krijg ik een overzouten nog rauwe entrecôte. Nog nooit meegemaakt, zo een simpel gerecht. Heel de sfeer is hierdoor natuurlijk verpest, je betaalt niet graag meer dan 30 euro voor zulk slecht eten. Ik en mijn vrienden kunnen het niemand aanraden. Geld verspild, spijtig want de omgeving is mooi maar het eten verpest alles. Goed om iets te gaan drinken, meer niet.

Aap

Jammer ...

Op de kaart (terecht) Duvel vermelden bij de bieren op fles, doch een Duvel "serveren" reeds uitgeschonken in het glas ... Brengt onmiddellijk het niveau naar een laag peil, jammer.

rudi

wat een ontgoocheling

na een eerste goeie ervaring vroeger, deze avond erg tegengevallen. scampi smaakte niet vers onvriendelijke bediening, opmerkingen werden niet geapprecieerd. Niet voor herhaling vatbaar.