No budget available
Show phone number Email Website
à la carte is – sinds de opening in 2006 – een culinaire belevenis. Na stages in diverse sterrenzaken en een derde plaats in de wedstrijd ‘disciples d’auguste escoffier’ stond chef-kok Job Docx zeven jaar aan de zijde van oprichter Jess Van Weert. Sinds november 2017 leidt Job het restaurant. Docx kookt klassiek, maar met een moderne toets en maakt daarbij graag gebruik van streekproducten. Het Franse Coq-au-vin is één van zijn favoriete gerechten. Met een moderne toets wordt dat Mechelse Koekoek met rodewijnstructuren en pastinaak. Sommelier Elise Boeckxstaens schenkt aangepaste wijnen. Lode Michiels staat in voor de bediening. Genieten doet u in het stijlvolle interieur of op het gezellige open of overdekte Toscaanse terras. Het à la carte team verzorgt ook feesten en kookt aan huis. Inkom en privéparking vindt u achteraan het restaurant. In de stijlvolle feestzaal kunnen een 35-tal gasten genieten.

Graag stellen wij u Lux Brut voor, onze huisbubbel.
Een creatie van oprichter & chef Jess Van Weert.

Willy Jean
Reviewed on: 06/08/2018
Willy Jean recommends this restaurant for: Gastronomy

diner viering 50 jaar getrouwd met de familie...

gezellig terras, vriendelijke ontvangst en bediening met uitleg over eten en wijn,verfijnde keuken modern geserveerd.Het eten was topklasse. proficiat aan de chef en zijn team !!!!! en bedankt voor het mooie dessertbord 50 jaar huwelijk.

Christophe

Zeer lekker

Lekker eten en vriendelijke mensen

Johan

Heel lekker gegeten

De amuses waren heel lekker, jammer dat ze ietsje te snel na mekaar kwamen. De pladijs als voorgerecht was heel lekker. Het hoofdgerecht was zeer mooi gepresenteerd en bijzonder lekker. De crème brulée was heerlijk. En ten slotte nog wat lekkers bij de koffie. Een meer dan geslaagde avond.

Karina

A real +

Weer een keer lekker gegeten in "A la carte". Gewoon top. Bediening is ook erg viendelijk, kan niet beter!

Bert

Zoals het hoort...

Verfijnde gerechten, mooie gepresenteerd, soms onverwachte combinaties, lekkere wijnen

François

Genieten met zijn twee

Het is er zeer aangenaam vertoeven voor een rustig avondje uit met zijn tweeën. Gezellig en niet te druk. We zijn er in het verleden nog geweest en steeds is er de fijne en spontane aandacht die je krijgt van de gastvrouw en die zich uit in kleine dingen.

Dirk

Zeer lekkere keuken

Prijs kwaliteit dik in orde,kleine opmerkingen bij bediening, geen boter , geen water was nogtans inbegrepen, vergeten versnapering bij koffie. Kom hier zeker terug

Myriam

top restaurant

Ik heb mijn beoordeling gegeven met de score .

jan

het is een aanrader

rustig, kleinschalig en aangenaam restaurant

Geert

Uitstekende restodays-ervaring

Geen minpuntjes tijdens ons restodays-menu: eten en drinken uitstekend, vlotte en vriendelijke bediening!