Jabbeke richting Brussel E40 8490 JABBEKE

Marinka

onvriendelijk

deze avond vlug iets gaan eten. lunch garden leek ons wel iets, niet ver en niet duur. We bestelden witloof in hesperolletjes met puree en kaas-en garnaalkroketjes. De serveerster gaf ons een bord witlloof met frietjes, en een bord snitzel met frietjes. wij maakten er haar op attent dat we dit niet besteld hdden. jawel zei ze snitzel en witloofrolletjes. nee echt niet ....en toen schoot ze uit en met een jongens toch vlogen onze borden weg. Brutaal! hier ga ik nooit meer eten! Marinka

Frans
Frans recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Lekker eten en vriendelijk personeel

Op zondagavond met een collega gaan eten in de Lunch Garden in Jabbeke, deze is gelegen langs de autosnelweg E40 richting Brussel.Mijn collega koos voor de Hespenrolletjes XXL+ puree waar dessert en drank in de prijs is inbegrepen. Ikzelf ben voor de stoverij bereid met Leffebier, krokketjes en als warme groentjes bloemkool gegaan, voor dessert nam ik een chocolademousse. De krokketjes moesten nog gebakken worden maar we konden al wel afrekenen aan de kassa. Met de bons geen problemen. Na enkele minuutjes kwamen ze mijn bord aan tafel brengen en wenste ze ons nog een smakelijk eten. Mijn collega vond zijn hespenrolletjes met puree lekker . Ook mijn schotel was lekker ,beide schotels waren goed warm , ook mijn groentjes en daar was ik aangenaam door verrast (hier bedekken ze de groentenschalen met een glazen deksel waardoor ze warm blijven). Het restaurant is niet zo groot, maar wel heel proper en het personeel is vriendelijk en beleefd, ook zijn hier de prijzen niet duurder dan in een andere Lunch Garden.