Reviews for Luxo

6.6
Guillaume
Reviewed on: 23/08/2018
Guillaume recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy

Zeer lekker eten op een aangenaam terras. Puur...

Op een mooie zomeravond in augustus hier komen eten. Het restaurant werd aangeraden door vrienden die hier regelmatig komen. We kregen een tafeltje op het mooi ingerichte terras, die zeer gezellig aanvoelt en niet "druk en toeristisch" zoals je verwacht op bijna alle terrassen op de zeedijk. (ergens ook normaal, aangezien dit een Restaurant is en geen simpele Brasserie). We werden warm onthaald door de gastvrouw en dronken met veel genot onze aperitief. Als voorgerecht nam ik de Tataki van tonijn, en mijn gezelschap de oesters. Zeer verse Tonijn, en perfect gebakken. Ook de oesters waren zeer vers, en van zeer goede kwaliteit. Als hoofdgerecht nam ik de Filet Pur van een Spaans runderras. Zeer lekkere smaak! Mijn gezelschap nam de mossels op een Thaise wijze, gewoon top! Bij het hoofdgerecht vroegen wij of er ons een lekker wijntje kon worden aangeraden, en uit de zeer ruime wijnkaart kregen wij een topwijntje aangeraden. We hebben van een zeer mooi zicht op de zonsondergang met lekker eten en een aangename sfeer van ons zeer geslaagd bezoekje genoten! Jammer dat we maar een score van 5 kunnen geven, het is zeker het dubbele waard!

bernadette

Gewoon slecht!

De vis was niet vers, medegedeeld, niets gedaan! 40 euro voor een taai, oud stuk vis, niveau zeer laag! Niet gaan!

Brigitte

Expérience malheureuse

Accueil mitigé. Pas possible ne ne prendre qu'une entrée sans plat principal Nous avons oublié un sac avec des achats ... Bien sur ils ne l'ont pas trouvé en leur téléphonant une heure après. .... Espérons que cela fera plaisir à un pauvre malheureux 😉😉

Sabrina
Sabrina recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

geslaagde avond

warm onthaal en vriendelijke bediening uitgebreide wijnkaart: we kregen goede suggestie ivm wijnkeuze origineel amuse : carpaccio van kabeljauw de bouillabaisse was fantastisch : rijk aan verschillende vis + 1/2 kreeft mijn partner vond de rubia gallega heerlijk leuk om de chef aan het werk te zien (en horen) in de open keuken we komen zeker terug !

Jan

Insanely unfriendly!!

Went to get an entrecôte at the supposedly 'great' Puro Restaurant. Most of it was uneatable and disgusting fat. When talking to the chef about it, he laughed at us and said that this would be what makes the meat.. No way man. We're not retards. Then started talking to the other table about us in 'foreign' Dutch. Unbelievable. DO NOT GO HERE.

Klaartje

We zijn al een paar keer komen eten in Le Bistr...

We zijn al een paar keer komen eten in Le Bistro en we blijven terugkomen voor het lekkere eten én de vriendelijke bediening. Het kleine restaurantje ligt op het einde van de dijk en wordt uitgebaten door Antwerpenaars. Het eten is telkens heel lekker, de oesters en mosselen en scampi Andalouse staan vaak op ons lijstje. Je kan er vanalles vinden qua gerechten, voor ieder wat wils. Ook de dessertjes zijn het waard om nog een plaatsje te vrij te houden na het hoofdgerecht.