Good 7.0 Score based on 61 reviews

BISTRO DEN DUIVENTOREN
BISTRO DEN DUIVENTOREN
BISTRO DEN DUIVENTOREN
BISTRO DEN DUIVENTOREN
BISTRO DEN DUIVENTOREN
BISTRO DEN DUIVENTOREN

Bistro Den Duiventoren

Lange Gaanweg (9150 Kruibeke) 1 9150 BAZEL

Kitchen

Belgian-French Organic Bistro

Closing days

Open 7/7

Contact

Show phone number Email Website Facebook

Info

Facilities Possibility to book real-time, Playground, Children's menus, Winter garden, Parking, Air conditioning, Dogs allowed, Children's play area, Disabled Access, Terrace, Garden, Show, Bar - Lounge, Breakfast, Smoking area Atmosphere Contemporary surroundings, Castle farm
61 personnes have written a review about this restaurant
By sharing your experience, you help users make their choice
 

Review score

7.0 Based on 61 reviews
Service
Quality
Atmosphere

This restaurants is recommended for:

  • Couples 45%
  • Groups 56%
  • Kids 10%
  • Business lunch/dinner 10%
  • Gastronomy 5%
  • Price/quality 85%
placeholder
Davy Dhondt
Davy recommends this restaurant for:
Reviewed on 12/07/2017

Gebrek aan management

Obers lopen er rond al kippen zonder kop. DEn Duiventoren is een een duiventil. Geen organisatie. Grote fout van manager. Elke ober moet verantwoordelijk zijn voor ZIJN DEEL van het restaurant. EEn maître moet inspringen waar nodig. Is er eigenlijk ne maître???? Na 45 min.pas kunnen bestellen en dan wachten... wachten... Andere klanten hadden minder geduld en zijn vertrokken... Mosselen waren rauw... hup terug de keuken in .....Sorry... maar tot geenziens...

placeholder
Christel D'hollander
Reviewed on 01/05/2017

Met familie voor een lentefeest

We hebben meer dan 1,5 uur moeten wachten op ons eerste gerecht (gelukkig enkel een hoofdgerecht genomen) Gedurende de hele tijd kwam niemand vragen of alles in orde was noch of we nog een drankje nodig hadden. Na 1,5 uur kwam ons gerecht binnen, maar hadden we geen drinken meer. Pas nadat alles geserveerd werd hebben we drinken kunnen bestellen. Dit duurde nog meer dan een half uur eer dit dan weer aan tafel kwam en dus was iedereen zijn eten op toen de wijn kwam. Nadien vroeg er niemand of er koffie of dessert moest zijn. Wij waren uitgenodigd maar zullen zeker niet meer terug gaan. Vanuit commercieel standpunt heel wat gemiste kansen om wat extra eten of drank te verkopen.

placeholder
Mireille Michiels
Reviewed on 28/03/2017

lunch op het terras

NIET tevreden: Héél lang moeten wachten op onze bestelling Chaotische bediening, voor de kelners blijkbaar telkens een zoektocht WIE nu WAT besteld had Zelfs geen nootje of zoutje bij het aperitief Geen brood op tafel De wijn kwam NA de maaltijd In mijn Toscaanse slaatje zaten geen reepjes uitgebakken steak (zoals ik verwacht had) maar er lagen 4 hompen half rauwe steak op. Het kader was wel mooi.

Eddy Van Havere
Eddy recommends this restaurant for:
Reviewed on 21/02/2017

Om 13u30 waren wij aanwezig met 4 personen...

Om 13u30 waren wij aanwezig met 4 personen om een verjaardag van een 70 jarige te vieren. We werden zonder de vraag te stellen of het in orde geplaatst, naast een tafel gezet welke gereserveerd was, waar een hond onder een tafel lag. Daarna werd nog een tafel naast ons geplaatst met 2 honden. Er werd geen vraag gesteld of dit stoorde. Er waren nog andere tafels vrij. Er was 1 ober en 1 barman aanwezig. We werden vlot bediend met ons voorgerecht. Maar daarna liep het mis en hebben we tot tweemaal toe de ober zelf gaan vragen om aan ons ook even aandacht te geven. Tafel werd niet afgeruimd, glazen bleven leeg op tafel staan, terwijl we al een nieuwe bestelling hadden gemaakt. Het heeft tot 16u30 geduurd wanneer we tenslotte ons dessert hadden kunnen bestellen, terwijl dit voor een verjaardagsfeest het 'toetje' zou mogen zijn. Een tafel van 4 personen mag niet ten koste gaan van een groep of meerdere groepen die alle aandacht vragen van deze 2 werknemers. Er werd zelfs niet gevraagd of het lekker was. We voelden ons niet welkom. Enkel toen we rechtstonden om 17u00, was de ober snel aanwezig om ons de rekening te laten betalen.

Eddy V. 
Eddy V. recommends this restaurant for:
Reviewed on 15/02/2017

Vriendelijke bediening, aangename locatie en...

Vriendelijke bediening, aangename locatie en eten prijs kwaliteit OK

Willy R. 
Willy R. recommends this restaurant for:
Reviewed on 15/02/2017

Traag, na 55 minuten eerst voorgerecht (twee...

Traag, na 55 minuten eerst voorgerecht (twee gebakken kroketten), na 1 uur en 55 minuten hoofdschotel, eerst na navraag gekregen, reden was omdat het vers moest zijn, wat zijn den de andere bereidingen die voorgingen? Alle andere na ons binnengekomen klanten gaan voor. Persoonlijke mening is dat een klant met Groupon bon van minder belang is. Het eten echter was van perfecte kwaliteit.

Alle beoordelingen van dit restaurant