15/20 Gault&Millau
€€€
Opening hours
Now closed Opening hours
Show phone number Email Website Facebook
Dit gastronomisch wellness-restaurant zal al uw zintuigen in vervoering brengen! Hofke van Bazel van Gina Miurin en Kris De Roy heeft het allemaal: een unieke locatie, een bijzonder sfeervol kader, een gedreven en enthousiast team, een uitmuntende chef en een voortreffelijke keuken. Kris De Roy, architect van zijn ‘Cuisine de cœur’, kookt met passie in naam van de pure smaak!
Hier geniet u steevast van authentieke smaaksensaties en een onvergetelijke ambiance... en dit ongeacht of het nu gaat om een romantisch diner, een uitje onder vrienden of een zakendiner. Buitengewone menu’s en een lunchmenu dat elke dag vernieuwd is. ‘Suite & B by Hofke van Bazel‘ stelt u meerdere luxueuze Suites voor om van uw bezoek een onvergetelijke ervaring te maken.
Lunch: € 39
Menu’s: 'Bazel Proeft' € 62, Degustatiemenu € 89 -Aangepaste wijnen: € 39
à la carte gerechten
12u-14u, 19u-21u Gesl. maandag en dinsdag

Reviewed on: 07/08/2022

fantastisch

Het is niet de eerste keer, maar het is echt top qua presentatie en smaken. Zeker hun ster waardig, alleen de beige costumes van de bedienden vaker wassen. dat kan uw ster kosten! De bediening was overigens perfect.

Reviewed on: 21/11/2019

Uitermate klant onvriendelijk !

Wij hadden een cadeaubon van 100€ gekregen die in mei 2019 verliep maar door een zware ziekte van mijn vrouw (kanker met chemo en bestralingen) konden wij deze bon niet consumeren binnen de vooropgestelde termijn van 6 maanden. Ik heb het restaurant twee keer gecontacteerd met de vraag om de cadeaubon alsnog te kunnen gebruiken. Ze hadden zelfs niet het fatsoen om op onze vraag te antwoorden, als dit de manier van werken is voor een restaurant met 1 Michelinster dat zich laat kennen voor een cadeaubon van 100€ is dit echt beneden alle peil en klantonvriendelijk ten top !!!

Reviewed on: 20/11/2019

Uitermate klant onvriendelijk !

Wij hadden een cadeaubon van 100€ gekregen die in mei 2019 verliep maar door een zware ziekte van mijn vrouw (kanker met chemo en bestralingen) konden wij deze bon niet consumeren binnen de vooropgestelde termijn van 6 maanden. Ik heb het restaurant twee keer gecontacteerd met de vraag om de cadeaubon alsnog te kunnen gebruiken. Ze hadden zelfs niet het fatsoen om op onze vraag te antwoorden, als dit de manier van werken is voor een restaurant met 1 Michelinster dat zich laat kennen voor een cadeaubon van 100€ is dit echt beneden alle peil en klant onvriendelijk ten top !!!

Reviewed on: 20/11/2019

Reviewed on: 19/11/2019

Uitermate Klantonvriendelijk

Michel
Reviewed on: 25/10/2019
Michel recommends this restaurant for: Business lunch/dinner

Une décoration exquise. Un service impeccable...

Une décoration exquise. Un service impeccable et attentif. Une atmosphère féerique et chaleureuse. Un repas extraordinaire, sublime et de grande finesse. Chaque plat est plus surprenant que le précédent et aussi en présentation. Une explosion de sensations, de mise en valeur de chacun des ingrédients frais du potager de la Maison ! QUELLE JUSTESSE, QUELLE FINESSE, QUELLE SUBTILITE et QUELS TALENTS DES EQUIPES EN CUISINE ET EN SALLE !

Reviewed on: 13/10/2019
Raoul recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

buitengewoon

Het was 2 jaar geleden en vermits het zowat het enige restaurant met klasse is dat op zondag open is, ben ik met vrienden gaan eten. Het was een zeer verrassende bevestiging van een vroeger bezoek. Het is nu nog meer verfijnder geworden tot een echt evenement zelfs. Na een rondgang met de geschiedenis van de zaak werden we naar de aperitief kelder gebracht. hier kregen we een mooie verzameling amuses. de degustatie menu was goddelijk. Kortom proficiat.

Reviewed on: 13/10/2019

buitengewoon

Steve
Reviewed on: 26/05/2019
Steve recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy

Top Top Top !!!

Echte Gastronomie , Top bedienning , Top gastvrouw , niet goedkoop maar de moeite waard , DOEN !! 😉👌👍

Frank
Reviewed on: 11/05/2019
Frank recommends this restaurant for: Gastronomy

ZA-LIG

De eerste maal met collega's gaan eten ter ere van een 25-jarig jubileum, de 2e maal enkel met vrouwlief; Beide keren genoten van BUITENGEWOON lekkere gerechten en dito wijn !! De bediening was tevens TOP !