Dina
Reviewed on: 11/12/2017
Dina recommends this restaurant for: Price/quality

Lekker en aangenaam restaurant !

Hey, Ik ben al vaak gaan eten in dit resaurant en vind het echt zeer lekker . Ook via prijskwaliteit vind ik het zeer correct , wachttijd ook . De gerechten zijn mooi klaargemaakt en zeer lekker . De hoeveelheden op de borden zijn ook goed . (Er is nooit te weinig) Zeker om aan te raden

Sandra
Reviewed on: 09/05/2017
Sandra recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Bardzo smaczne :)

Spotkalam sie ze znajoma w Klosken restauracje wybrana przez przypadek. Pogoda dopasowala wiec usiedlismy na tarasie , bardzo duzy i czysty. Ja zamowilam steak a kolezanka lososia, bylo bardzo ladnie podane a w smaku delicje. Deser ja oczywiscie nalesniki suzette a znajoma creme brullee. Restauracja znajduje sie na starej "FERMIE" . Kadr bardzo ladny , czysto i obsluga mila, polecam.

Patrick

Nooit meegemaakt door kelner bij de nek gegrepen

Vandaag iets gaan drinken bij klokken met moeder en schoonouders op terras. Ik moest voor een half uurtje voor een huwelijksplechtigheid naar het tegenoverliggende architect. Dat was niet naar de zin van een kelner die vond dat ik mijn wagen moest verplaatsen. Ik legde hem uit dat ik na een half uurtje zou terugkomen in zijn zaak en dat mijn ouders nog op zijn terras zaten, maar toen sloegen zijn stoppen door. Hij greep me bij de keel, gooide me tegen een metalen hekken en vervolgens op de grond. En neen, ik was niet dronken en neen ik maakte geen ruzie en ja ik heb een blanco strafblad. Nooit meegemaakt, een score onder nul bestaat niet anders had ik ze zeker gegeven. Oh, ja toch een pluspunt. Een oudere garçon van het klosken zag de ernst van de situatie en betaalde de tournee uit eigen zak. Dank aan deze man

flip
flip recommends this restaurant for: Couples

teleurstellend zeker tegenover vorige ervaringen.

Eerst al het verwelkoming met een hollands accent, in het pajottenland !!!! Lichtjes gedwongen om buiten te consumeren, maar niet op ingegaan. Dan plus minus 20 minuten moeten wachten op de bestelling ( dat ook al niet juist was opgenomen) dat in een rustige moment. De koffie die was ook al niet te drinken. De tweede bestelling was ook niet van de snelste. Kwa sfeer en gezelligheid het was ook niet wat het geweest was. Persoonlijke conclusie, k'zal er niet rap terug naartoe gaan