Reviews for Osteria Michele

7.3
Willy
Willy recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Lekkere lunch

Klein restaurantje, lekkere gerechten, vriendelijke bediening. Dit alles prijs/kwaliteit.

Lea
Lea recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Echt italiaans

We hebben zeer lekker gegeten en het was mooi opgediend. Personeel heel vriendelijk, maar toch wat weinig plaats.

Kristien
Kristien recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Een ontdekking !

Wij vonden deze kleine maar sfeervolle osteria een echte ontdekking ! De chef aan het werk in de open keuken, vriendelijke bediening, perfecte timing, en vooral heerlijk eten ! Wij zijn fan :)

Kim
Kim recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Een aanrader

Heel lekker gegeten in een sober maar gezellig kader. Je ziet de kok ook aan het werk in zijn keuken. Je proeft dat alles vers is. Het personeel is super vriendelijk en legt zijn klanten in de watten. Wij gaan nog terug!

Marleen
Marleen recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere, Gastronomy

Heel verfijnde keuken!

Kwaliteitsvolle ingrediënten, lekker klaargemaakt, verzorgd en vriendelijke bediening. Wel heel klein en weinig plaats.

charlotte
charlotte recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Délicieux

Très bon...rien à redire

Veerle

Verrassend eenvoudig en eerlijk lekker

Naast het feit dat er weinig plaats is en iedereen dicht op elkaar zit, waren we allen verrast door het lekkere eten en de vriendelijke bediening. Mijn kinderen waren eerst wat afwijzend maar moesten snel hun mening herzien. Ik heb me aan de suggesties gewaagd, de kids hebben a la carte gegeten. Alles was superlekker! De bediening was ook professioneel en vriendelijk. Voor dit adres maken we zeker publiciteit!

Carolien

Een ABSOLUTE aanrader voor wie van een pure...

Een ABSOLUTE aanrader voor wie van een pure Italiaanse keuken houdt!

Greet

Het restaurant is klein, wat krap zitten bij...

Het restaurant is klein, wat krap zitten bij momenten, maar de keuken is overheerlijk en de bediening stijlvol. We waren met z'n vieren en alles vonden we lekker, vooral de ravioli van paddestoelen vond ik mindblowing! De kaart biedt typische Italiaanse gerechten en de wijnen zijn ook alle Italiaans. Een beetje meer uitleg op de kaart over de wijnen (de druif?) ware welkom geweest. Wij kozen voor een Montepulciano uit 2008. Niet goedkoop, maar een echte lekkernij. Dit restaurantje verdient een grote pluim!

Julie

Nieuwe directie, een aanrader!!

Heerlijke keuken. Aangename sfeer. Echt een aanrader!!!