Reviews for Sushi Leuven

7 personnes have written a review about this restaurant
9.5
simon g.
Reviewed on 23/07/2016
simon g.recommends this restaurant for:

DominicVuylsteke
Reviewed on 24/08/2015
Dominicrecommends this restaurant for:

StefKnaepkens
Reviewed on 15/08/2015
Stefrecommends this restaurant for:

Great place, great food, great people

Wij zijn de eerste keer bij Sushi Leuven geweest en we werden erg vriendelijk ontvangen. We kregen een zeer lekkere amuse bij ons aperitiefje en de sushi was ook overheerlijk. De sushi wordt ter plaatse bereid door twee vakmannen en er zaten op onze sushi boot zeer verrassende smaken. De bediening was heel vriendelijk. Je merkt dat er sprake is van een kleine taalbarriere, maar dat vergeef je onmiddellijk als je met zoveel hartelijkheid wordt bediend. Een aanrader, en ons zien ze daar zeker nog terug!

JorisRenting
Reviewed on 06/08/2015
Jorisrecommends this restaurant for:

Wij zijn vaste klant sinds dag 1

Elke keer als we gaan eten worden we zeer warm verwelkomd. Op bediening moeten we nooit langer dan 5 minuten wachten en er wordt nauwkeurig in de gaten gehouden of we nog een glaasje willen drinken. Zodra je zit, wordt ervoor gezorgd dat je iets te knabbelen hebt. Dus als je met grote honger zit, dan hoef je hier zeker niet lang te wachten.

annvanstraelen
Reviewed on 08/03/2015
annrecommends this restaurant for:

excellent eten, prachtig geserveerd en de servi...

Zowel ik als mijn collega/vriendin die ter plaatse zijn komen eten, vonden het eten en onze bediening uitstekend. we komen zeker terug. Ik was al aangenaam warm onthaald toen ik er eind januari take-away ben komen afhalen. De take-away was ook overheerlijk.

BenVdv
Reviewed on 02/03/2015
Benrecommends this restaurant for:

In 1 woord: super

We zijn grote sushi liefhebbers en door mijn beroep reis ik veel. Heb dan al zowat in elke hoofdstad van Europa sushi gegeten maar Sushi Leuven is TOP. Super vers, super vriendelijke bediening en aangenaam kader. Het was lang geleden dat ik nog met zo'n tevreden gevoel uit een restaurant kwam.

UpaharMagar
Reviewed on 18/01/2015