Brasserie Mezzanine

Mathieu de Layensplein 9-11 3000 LOUVAIN

French Belgian Brasserie

Show phone number Email Website

In hartje Leuven, aan de voet van de gotische Sint-Pieterskerk, vindt u onze gezellige brasserie Café Mezzanine.

Gelegen in een prachtig historisch pand, sfeervol ingericht, biedt het de uitgelezen plek om rustig te genieten van een drankje of een heerlijke hap.

Je kan kiezen uit onze nieuwe uitgebreide kaart met tapa's, snacks, frisse salades, originele pasta's, scampigerechten, grillades, mosselen, …
Daarnaast presenteren we u ook een maandelijks wisselende suggestiekaart.
Proef ook onze lekkere ijsroomcoupes, shakes en huisbereide desserts : pannenkoeken, chocolademousse, warme appeltaart en tiramisu.

Na afloop kan je nagenieten aan de bar of de gezellige open haard met een lounge muziekje op de achtergrond.

Geniet van zuiderse temperaturen op ons grote zongerichte terras met een heerlijke cocktail.

Je kan bij ons terecht voor al uw feesten – communiefeest, trouwfeest, verjaardag, party's, personeelsfeest, … en vergaderingen. Wij maken graag een vrijblijvende offerte met aangepaste menu's.

Facilities Possibility to book real-time, Children's menus, Air conditioning, Dogs allowed, Terrace, Child friendly, Vegetarian menu Atmosphere Contemporary surroundings
Payment methods Sodexo Lunch Pass®, Sodexo Card®

8 persons have written a review about BRASSERIE MEZZANINE

Angelo U.
Angelo U. recommends this restaurant for:
Reviewed on 12/02/2017

Vlotjes en vriendelijk bedient. Lekker eten....

Vlotjes en vriendelijk bedient. Lekker eten. Leuke locatie.