Reviews for Het Brughuis

7.5
Edith
Reviewed on: 15/12/2017

Children not welcome

Tried to make reservation for 4 adults and 5 children. Got told that they didn't want to accept the reservation because they didn't like a table with "so many children". Despite having a children's menu and a playground in the garden. It is noted if you have children, you better take your money somewhere else!!!! Unbelievable 😡😡😡

Ilse
Ilse recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Price/quality

Alweer een topadres ontdekt !!

Voor het eerst gaan eten in het Brughuis, en het was fantastisch lekker, vriendelijke bediening, zeer aangenaam kader, echt top op alle vlakken. Wij komen terug !!!!

Paul
Paul recommends this restaurant for: Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

zal zeker voortvertellen,gewoon super

Zeker voor terug te komen goede bediening,vriendelijk zonder veel druk,rustige sfeer,kraaknet en wat het eten betreft proficiat Gewoon samen gevat KWALITEIT .wie hier klaagt is beter dat die thuis blijft en een omelet in de pan draait

Chris

Mooi, vriendelijke mensen maar nergens nog niet.

Zeer vriendelijke personeel mooi omgeving maar slechte-traag service. Eten 6/7 op 10, niet duur. Waren onze nagerechten vergeten, zaten daar voor een uur voor wij dat wisten. Terug gaan ? denk ik niet.

Paul Missiaen
Reviewed on 12/09/2015

Als je gaat eten moet je tijd maken,beste,geniet van het leven,maar als ik u een raad mag geven,ga gewoon naar een frituur in het vervolg.wIJ WAREN HEEL TEVREDEN ONDANKS DE DRUKTE VAN 2 TROUWFEESTEN ,wij gaan er zeker terug.

Rita
Rita recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Fantastisch restaurant

Het Brughuis is een fantastisch goed restaurant . Heb er al echt heel lekker gegeten ! Ik beveel het iedereen aan die in de buurt is ! Het is er ook heel mooi en gezellig ! Het is daar ook een heel vriendelijke bediening ! Brughuis doe zo voort !Proficiat !

Caro

lekker gegeten

Het Brughuis is recent heropend met nieuwe uitbaters en je voelt dat de goesting er bij iedereen in zit. Een uitgebreide kaart, lekkere gerechten, snelle bediening en midden in't groen! Blij dat we daar gestopt zijn daarstraks...