Reviews for Mange Tout

Book
8.1
Guy
Guy recommends this restaurant for: Gastronomy

Un futur grand d'Ostende

Certes sa localisation surprend, au milieu des brasseries touristiques du port d'Ostende. Poussez la porte, le cadre est contemporain, sobre presque minimaliste. Prenez un menu, laissez vous conseiller par la maîtresse des lieux (oenologue avertie) pour le choix des vins. La promenade est garantie avec le forfait. Et dans les assiettes ? La créativité du chef vous propose des associations aussi surprenantes que subtiles ...un régal pour les sens. Vous ne trouverez pas des croquettes de crevettes et deux solettes ! C'est un restaurant gastronomique avec un service posé, les accords de vin sont parfaits ... un futur très grand d'Ostende. Nous venons d'y retourner pour la deuxième fois en 3 mois

Marie-Rose
Marie-Rose recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Een absolute aanrader

We werden vriendelijk ontvangen in een rustig interieur. Belangrijk is ook dat er voldoende ruimte is tussen de tafels zodat je niet op de lip zit van de mensen naast of achter u. Van de hapjes vooraf tot het dessert was het een culinaire ervaring. De combinaties van nieuwe smaken waren gedurfd maar ho zo lekker en de borden een palet van kleuren. De aangepaste wijnen waren goed gekozen ieder glas was een engeltje dat op je tong… Proficiat, wij komen zeker terug ! Mr & Mv Descendre- Middelkerke

Tine
Tine recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy

Top!!

Ons etentje in de Mange-Tout was echt een topper!! Van amuse bij de aperitief tot versnaperingen bij de koffie, alles was top en goed verzorgd!! Ikzelf moet glutenvrij eten en daar werd van begin tot einde volledig rekening mee gehouden (van brood tot amuse tot koekjes bij de koffie)! Wij gaan heel veel gaan uiteten (vooral naar restaurants die in de Gault-Millau staan) en dit is voor mij de eerste keer dat ik "volledig" glutenvrij heb kunnen eten en dus ook genieten. Uitstekende gastvrouw, een chef met liefde voor de keuken die werkt met verse topprodukten, lekkere aangepaste wijnen, ... Echt een aanrader!! Wij komen zeker terug!

Michel

Drank te duur .

Lekker was het eten wel maar voor de drank zijn ze wel veel te duur, we betaalden voor een glas Cava: 10 €, een Martini 8 €, een Spa van 50 cl. 6 €, een pilsje 4 € en een koffie was 6,5 €. Als je dat X 2 doet heb je enkele straten verder eten en drinken voor deze prijs ? Sorry, maar voor de drank voel ik me wel bedrogen. Pletinck Michel Zele.

M.

Kwaliteit heeft ook hier zijn prijs.

Hier gaan eten via Restobookings (3-gangen menu). Vriendelijke bediening. Als aperitief de suggestie genomen: een glaasje Belgische Meth. Traditionelle (Ruffus). Hiervoor € 10/glas betaald, wat vrij duur overkomt voor een glaasje mousserende wijn. Als je de geserveerde aperitiefhapjes dan mee in rekening brengt, begrijp je wel deze prijs. Verzorgde keuken, lekker eten. We zijn geen grote eters, maar waren toch tevreden een extra gang besteld te hebben. Evenwel kom je hier niet om zomaar te eten, wel om van gastronomie te genieten. Bijpassende wijnen (€ 25 pp) van beter dan doorsnee kwaliteit. Totaal prijskaartje € 158 voor 2 (aperitief, menu, wijnen en koffie): niet weggegeven, wel kwaliteit.

Jetty

Een aanrader

We hebben super lekker geluncht! Verrassende smaakkombinaties en elk bordje een streling voor het oog. De aangepaste wijnen waren zeer goed geselecteerd. We komen hier zeker nog terug.

Séphane

Je reste sur ma faim ...

Quantités servies trop justes tant au niveau du repas que des boissons (prises pour ces dernières en forfait).

Regine

Super!

Het etentje in 'MangeTout' was echt een revelatie! Wij gaan veel uit eten, maar dit overtreft veel ervaringen. Alles was tot in de puntjes verzorgd, nergens iets op aan te merken, kortom fantastisch. Elk gerecht, vanaf de aperitiefhapjes tot en met de versnaperingen bij de koffie, was met de meeste zorg omringd. Het duifje was superlekker, maar de andere gangen moesten er niet voor onderdoen, de beperkte wijnkaart met zorg gekozen, een schot in de roos. Spijtig dat wij geen punten of sterren kunnen toekennen. Wij komen zeker terug, nog veel succes!

Elena

Lekker !!!

Klasse service en lekker

Willy

Een aanrader

Zeer vriendelijke en profesionele ontvangst en bediening. Zeer goede uitleg bij het eten en de drank. Een aanrader voor wie culinair wil tafelen tegen een eerlijke prijs.