Reviews for Mange Tout

Book
8.1
patrick

aangenaam verrast

we hebben een geslaagde avond gehad en er een eersteklasse restuarant leren kennen ,dit is voor herhaling vatbaar met dank aan het resto team , patrick

Christophe

ontdekking

Zeer tevreden over ons etentje in resto mange tout. Menu : ok, kleine aanpassingen waren geen probleem. Wijnarrangement : zeer lekker en meer dan voldoende voor 15 euro. Service : ok, kleine foutjes werden perfect rechtgezet. Zeer tevreden, we gaan nog terug.

Jos

Lunch in het lentezonnetje

Het restaurant ligt vlak tegen grote winkelcomplexen, maar toch is het er rustig en hebben ze een gezellig terras. Het huisaperitief met de hapjes en de lunch met aangepaste wijnen waren subliem. Het opdienen door de gastvrouw was perfect. Wij hebben er echt van genoten in het eerste lentezonnetje op het terras.

jozefien

presentie en smaak zitten zeer goed

Gastronomisch maar conform de gekende clichés: kleine porties. Bediening tevens attent.

patrick

een ontdekking

een eerlijke keuken met een vernieuwde toets voor die prijs zouden we nog terug gaan maar misschien een aktie en kost dit menutje anders meer dan die 28 euro ik zou er wel niet het dubbele voor betalen de aangepaste wijnen vielen mee maar als je rekent betaalden we voor ons aperitief en het supl aan wijn en een fles water evenveel of ons eten in vele rest zo en in feite geen werk aan drank in evenredigheid met de keuken we zullen zeker nog eens terug gaan

MAGDA

zeer smaakvol

het eten mocht iets warmer geserveerd worden en de porties iets groter; maar al bij al zee goed gegeten

Lucienne

lekker eten, maar weinig

het onthaal en de inkleding van het restaurant waren perfect. De service aan tafel zeer degelijk. de kwaliteit van het eten: verse dagproducten, maar ... zeer goed bereid, zeer goede en fijne producten, maar ... de hoeveelheid op de borden was zeer weinig voor grote eters is dit restaurant geen aanrader. de prijs was hoog in verhouding voor wat je op je bord terugvindt.