Reviews for Mange Tout

Book
8.1
hans

perfect

het menu en de bediening waren perfect

Marie-Rose
Marie-Rose recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Een absolute aanrader

We werden vriendelijk ontvangen in een rustig interieur. Belangrijk is ook dat er voldoende ruimte is tussen de tafels zodat je niet op de lip zit van de mensen naast of achter u. Van de hapjes vooraf tot het dessert was het een culinaire ervaring. De combinaties van nieuwe smaken waren gedurfd maar ho zo lekker en de borden een palet van kleuren. De aangepaste wijnen waren goed gekozen ieder glas was een engeltje dat op je tong… Proficiat, wij komen zeker terug ! Mr & Mv Descendre- Middelkerke

Regine

Super!

Het etentje in 'MangeTout' was echt een revelatie! Wij gaan veel uit eten, maar dit overtreft veel ervaringen. Alles was tot in de puntjes verzorgd, nergens iets op aan te merken, kortom fantastisch. Elk gerecht, vanaf de aperitiefhapjes tot en met de versnaperingen bij de koffie, was met de meeste zorg omringd. Het duifje was superlekker, maar de andere gangen moesten er niet voor onderdoen, de beperkte wijnkaart met zorg gekozen, een schot in de roos. Spijtig dat wij geen punten of sterren kunnen toekennen. Wij komen zeker terug, nog veel succes!

Elena

Lekker !!!

Klasse service en lekker

Guy
Guy recommends this restaurant for: Gastronomy

Un futur grand d'Ostende

Certes sa localisation surprend, au milieu des brasseries touristiques du port d'Ostende. Poussez la porte, le cadre est contemporain, sobre presque minimaliste. Prenez un menu, laissez vous conseiller par la maîtresse des lieux (oenologue avertie) pour le choix des vins. La promenade est garantie avec le forfait. Et dans les assiettes ? La créativité du chef vous propose des associations aussi surprenantes que subtiles ...un régal pour les sens. Vous ne trouverez pas des croquettes de crevettes et deux solettes ! C'est un restaurant gastronomique avec un service posé, les accords de vin sont parfaits ... un futur très grand d'Ostende. Nous venons d'y retourner pour la deuxième fois en 3 mois

Jetty

Een aanrader

We hebben super lekker geluncht! Verrassende smaakkombinaties en elk bordje een streling voor het oog. De aangepaste wijnen waren zeer goed geselecteerd. We komen hier zeker nog terug.

Sylvester

een verrassende keuken

verrassend, lekker met soms minder gekende ingrediënten, wel kleine porties

werner

prachtig restaurant

vlekkeloze bediening, zeer vriendelijk en attent! zeer goede eerlijke keuken prachtig aangepaste wijnen heerlijk genieten proficiat

Saïda

Genieten

Het menu was heerlijk! We genoten er echt van!

Dan

Een verademing

Een verademing om in Oostende tussen al die "toeristenvallen", ook nog echte gastronomie te vinden!