Reviews for Mange Tout

Book
8.1
Guy

Lekker maar o zo traag

Het eten was uitstekend. De menu toonde weinig variatie. ( tweemaal vlees voor en hoofdgerecht) De bediening was ongelooflijk traag. 3,5 uur voor een menuetje van 3 gangen. Indien de bediening vlotter zou gaan komen we terug

Michel

Drank te duur .

Lekker was het eten wel maar voor de drank zijn ze wel veel te duur, we betaalden voor een glas Cava: 10 €, een Martini 8 €, een Spa van 50 cl. 6 €, een pilsje 4 € en een koffie was 6,5 €. Als je dat X 2 doet heb je enkele straten verder eten en drinken voor deze prijs ? Sorry, maar voor de drank voel ik me wel bedrogen. Pletinck Michel Zele.

Liliane

Voortreffelijke keuken

zeer goede kwaliteit eten en zeer lekker maar erg kleine porties. Er mocht wel een tweede keer rondgegaan worden met de broodjes. Aperitief, alcoholvrije 8 euro en Kirr 9 euro, koffie 6,50 euro vond ik overdreven. Wijn lekker maar ook te duur voor het aanbod, te weinig keuze

Stéphane

Je reste sur ma faim ...

Quantités servies trop justes tant au niveau du repas que des boissons (prises pour ces dernières en forfait).

Hans

Verfijnde prijs

Heel gezellige zaak, fijne keuken en vriendelijke service.

jacques

Fijn en verzorgd

prijs kwaliteit ok. Sfeer kan beter, het voelt koel aan. voor de rest prima en verzorgd, zeer fijne keuken

Jo

Lekker fijn gegeten!

Na een wat stroeve ontvangst toch een gezellige lekkere avond gehad!

Paul

Keuken is TOP

We hebben echt lekker gegeten,de keuken is net dat ietsje meer,de kwaliteit van de producten is top en de gerechten zijn perfect afgekruid.De cuisson van de gerechten waren excellent alsook de aangepaste wijnen.De gastvrouw die de bediening op zich nam deed haar job zoals het beaamt:voortreffelijk! Voor ons een aanrader! Enig minpuntje voor ons is dat het restaurant een koele indruk heeft en hier en daar nog een afwerking nodig is. Maar niettemin komen we zeker terug want het is de moeite waard.

yves

Goed maar...

er zijn bepaalde zaken die ons "stoorden". We zijn geen moeilijke mensen maar het duurde enorm lang voor we ons voorgerecht en hoofdgerecht kregen (duur ertussen was onder het uur) maar, we hadden de indruk dat ze de mensen lieten wachten tot iedereen aanwezig was om dan voor alle tafels meteen te koken, de tafel die na ons kwam kreeg heel vlug alle tussengerechtjes en voorgerecht zodat die tafel met ons mee was omtrent gerechten. Strak, kil, koud kader omtrent sfeer. Men zit ook redelijk ver van elkaar... soit, sfeer maak je zelf maar het wordt geholpen door je omgeving. Bediening was vlotjes zonder meer, alles correct moet ik zeggen maar ik miste een zekere charme. Het eten zelf was lekker.

Raphael

Resto Days

Tout était très bien.Juste un peux trop d'attente entre chaque plat.Pourtant le restaurant n'était même pas à moitié plein.