Reviews for Ma Passion

Book
8.9
Stefaan
Stefaan recommends this restaurant for: Gastronomy

Tongstrelend

We hebben de veelgangenmenu gekozen (via Groupon: 99€ ipv 205€ voor 2 personen), voor de 2e keer op rij, en we hebben er maar 1 woord voor: uitstekend. Een enorme aanrader voor wie heerlijk gastronomisch wil gaan eten. Het voorbije jaar zijn we eveneens gaan eten in La Durée (2 sterren) en in Boury (1 ster), maar het is in Ma Passion dat we nu met plezier voor een 3e keer gaan reserveren.

Geert

Een aanrader

Zeer lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Vooral de vele hapjes waren fantastisch.

André

Een waar genot voor de zinnen !

Het vriendelijk onthaal, de perfecte bediening en vooral de kwaliteit van al het gebodene was voor ons vieren een heel aangename ervaring !! Echt aan te raden.

Rebecca

Goed, ruimte tot verbetering

Gastronomisch restaurant, doch niet altijd heel professioneel in aanbod (geen aperitief maison, geen aangepaste wijnen, onze reservatie werd daags voordien afgebeld,...). Kruiding in eten was soms niet helemaal goed.

tom

aangename verrassing!!

aangename verrassing!!

Marijke

voor herhaling vatbaar

lekker gegeten, vlotte bediening en aangename sfeer we komen zeker terug

benedicte

super

alles zeer lekker en mooi opgediend drank wat prijzig

Karel

Lekker eten in een gezellig restaurant

Lekkere aperitief met meerdere culinaire hapjes, daarna voorgerecht, hoofdgerecht met veel smaak. En om af te sluiten een verfrissend dessertje. Leuke avond gehad!

Morreel

Culinaire kunst: mooie mix tussen smaak en...

Heel lekker Verrassende smaakjes in de mini- porties. Alles goed in evenwicht. Er mocht wel iets meer op het bord. Alles tot in de puntjes verzorgd. Promotie of niet: De kwaliteit blijft dezelfde Klassewijntje erbij en heerlijk verse snoeperijtje bij de koffie 1 minpunt: het interieur in dit mooie herenhuis is té kitcherig: jammer: er zouden wat meer athentieke elementen mogen aanwezig zijn. En nepbloemetjes op tafel zijn er net iets over...

Chris

Lekkere, eerlijke keuken.

Lekkere gerechten, met bijzondere toets van de chef. Gezellige ruimte om het aperitief te nemen. Deze is vergezeld van heerlijke hapjes.