Reviews for Ma Passion

Book
9.0
Luc
Luc recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Genot

We hebben heerlijk genoten van de dagmenu. De amuses waren heerlijk en verrassend. De Australische wijn paste perfect bij het hoofd gerecht. Wijntje met karakter en pit. Enkel het dessert vond ik matig. Klein bolletje roomijs met appel. Kaas dessertje was dan wel perfect.

Pieter
Pieter recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy

Smaaksensatie

Heerlijk gegeten in een rustige ongedwongen sfeer. Echt een belevenis op zich, is iets meer dan een standaard restaurant.

Inge
Inge recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Een echte aanrader

We hebben genoten van deze culinaire ervaring. Alles was tot in de puntjes goed verzorgd, van aperitiefhapje tot aan dessert. Het onthaal en de bediening waren ook heel aangenaam. Dit restaurant behoort tot de duurdere prijsklasse maar gezien de hoogstaande kwaliteit is het dit zeker meer dan waard. Ma Passion is een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Van Weehaeghe
Van Weehaeghe recommends this restaurant for: Gastronomy, Price/quality

sublieme ervaring

Zoals gewoonlijk, vriendelijk ontvangen door gastvrouw Sandra. Lekkere hapjes bij apero in stijlvol salon. Tafelen : lunch (voorgerecht, hoofdgerecht en dessert ) was voortreffelijk met aangepaste wijnen, uitgekozen door maitre sommelier Sandra tegen daarenboven voor een schitterende prijs. Met calvados en koffietje afgesloten en daarna met een voldaan gevoel het mooie pand verlaten. Terugkomen doe ik zeker en vast en steeds zal kok Kris en hulpkok Ward, vandaag bijsgestaan door zoon Maurice, mij verbazen. Tot wederhoren

Freddy
Freddy recommends this restaurant for: Trendy atmosphere, Gastronomy

Beste, We zijn gisteren met vier personen...

Beste, We zijn gisteren met vier personen bij jullie komen eten en alles was uitstekend en tot alles in de puntjes verzorgd. Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk!!!! Met vriendelijke groeten, Vandenberghe Freddy.

Harry
Harry recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

HEEL AANGENAME CULINAIRE ERVARING

Onbekend is onbemind. Mooi kader in een ouder herenhuis. Imposante entree en hall en gezellig, aangenaam en warm kader. We waren met zes personen en hebben mogen proeven van enkele lekkere aperitiefhapjes, 2 voorgerechtjes met vis (zalm en snoekbaars) en een hoofdgerecht met vlees (hertekalffilet), telkens mooi geserveerd met een heel palet van verschillende ingrediënten. Om af te sluiten twee lekkere dessertjes en koffie. Dit alles geaccompagneerd met Pinot gris en Gigondas. Een aanrader. Prijs/kwaliteit best te doen.

Ronny
Ronny recommends this restaurant for: Gastronomy

Zeer aangename ervaring

Kerstdagmiddag met familie maandmenu genuttigd. Bij binnenkomen viel al het aangename kader op. De gerechten waren echte culinaire hoogstandjes, de bijpassende wijnen niet te versmaden, alles paste perfect in harmonie. Er werd rekening gehouden met het feit dat een persoon glutenvrij diende te eten, een ander geen vlees. Zeer correcte en vriendelijke bediening door de gastvrouw en de zaalbediende. ! Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar !

Jan
Jan recommends this restaurant for: Business lunch/dinner

aangenaam kader voor zakelijke lunch

Snel, schitterende keuken, mooie wijnkaart.

Danny
Danny recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Culinaire Top

Wij waren al voor de derde keer bij Ma Passion en opnieuw super tevreden over zowel keuken als bediening. Wij keren zeker nog terug.