Reviews for Ma Passion

Book
9.0
Kaat
Kaat recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

geniaal

Niets op aan te merken. Prijs/kwaliteit een uitblinker. Wij aten het meergangenmenu met een bon van Travelbird. We kregen hiervoor 5 amuses, 2 soorten vers gebakken brood (met 4 verschillende zouten, smout en olijfolie), 3 gerechtjes, 2 desserten en 4 snoephapjes. Eten was super lekker. Seizoensgebonden verse producten. Verrassende combinaties. Smaak gecombineerd met verschillende structuren. Telkens frisse gerechtjes. Zeer aangenaam om op deze manier te dineren omdat men van verschillende gerechten kan proeven, volgens de creativiteit van de chef. Perfecte hoeveelheid per gerecht, niets te zwaar of overdadig. Bediening was vlot en zeer vriendelijk. Hapjes volgden elkaar vlot op en daarna een beetje tijd tussen de gerechten, was perfect. Vanuit Brussel een uurtje rijden. De trip MEER dan waard. Ook handig en duidelijke reservatie via Resto. AANRADER!

Manfred
Manfred recommends this restaurant for: Gastronomy

Uitstekend

We hebben genoten van de gerechten die ons werden geserveerd alle smaken zaken juist alsook de presentatie op de borden was mooi. De aangepaste wijnen waren zeer goed gekozen en complimenteerde de gerechten tot een harmonie van smaak. Is een aanrader voor iedereen die graag geniet .

Tine
Tine recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy

culinair genieten

in een mooi en relax kader genieten van culinaire hoogstandjes, op naar een ster, topgastronomie in roeselare!! we komen zeker terug! klein minpuntje : voor mensen die het vlug koud hebben, het mocht binnen een graadje warmer zijn ;-)

Bart
Bart recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

echt een aanrader

de ontvangst was hartelijk, prima in een leuke omgeving. Bediening zeer vlot, vriendelijk eten was heel lekker, creatief, verrassend.

Stefaan
Stefaan recommends this restaurant for: Gastronomy

Tongstrelend

We hebben de veelgangenmenu gekozen (via Groupon: 99€ ipv 205€ voor 2 personen), voor de 2e keer op rij, en we hebben er maar 1 woord voor: uitstekend. Een enorme aanrader voor wie heerlijk gastronomisch wil gaan eten. Het voorbije jaar zijn we eveneens gaan eten in La Durée (2 sterren) en in Boury (1 ster), maar het is in Ma Passion dat we nu met plezier voor een 3e keer gaan reserveren.

Geert

Een aanrader

Zeer lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Vooral de vele hapjes waren fantastisch.

André

Een waar genot voor de zinnen !

Het vriendelijk onthaal, de perfecte bediening en vooral de kwaliteit van al het gebodene was voor ons vieren een heel aangename ervaring !! Echt aan te raden.

Rebecca

Goed, ruimte tot verbetering

Gastronomisch restaurant, doch niet altijd heel professioneel in aanbod (geen aperitief maison, geen aangepaste wijnen, onze reservatie werd daags voordien afgebeld,...). Kruiding in eten was soms niet helemaal goed.

Sandrien

aangename verrassing!!

aangename verrassing!!

Marijke

voor herhaling vatbaar

lekker gegeten, vlotte bediening en aangename sfeer we komen zeker terug