Reviews for Restaurant Boury

8.9
Marc recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Schitterende ervaring

Steeds een zeer geslaagd samenspel van verschillende ingrediënten, perfecte en vriendelijke bediening. Gewoon een aanrader voor wie van lekker tafelen houdt.

Wendy
Wendy recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

SUBLIEM

Alles was super, zowel het eten als de bediening. Het was onze eerste keer daar en we zullen zeker nog eens terugkeren.

Isabelle
Isabelle recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

A quand la 2ème étoile?

Nous sommes retournés pour la 2ème fois avec un énorme plaisir chez BOURY. Un goût et raffinement sans pareil. Tout est pensé dans le moindre détail. Une attention particulière est faite pour les personnes allergiques, ce qui est très appréciable. Le menu restodays est un rapport/qualité prix incroyable. Même les plats en suppléments sont abordables. Nous retournerons avec délectation à leur nouvelle adresse et bravo à cette équipe jeune, efficace et passionnée.

Marc recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Een feest!

Meer dan lekker gegeten! Kleine minpuntjes: Glas champagne nogal prijzig, hoofdgerecht mocht een iets grotere portie zijn, maar kwaliteit en bediening zijn dik in orde!!

Shana
Shana recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Heerlijk

We hebben hier zeer lekker gegeten, alles was tiptop in orde qua bediening!

Gino

Aanrader, lekker gegeten. Verhoudingen zitten...

Superlekker gegeten. Menu ontdek en ervaar genomen. Top. Had gevraagd voor aangepaste wijnen, maar uiteindelijk wordt ieder glas aangerekend. Ik had een forfait verwacht. Soit. Water wordt om de haverklap bijgeschonken, tot bijna aan het randje...maar dit komt denk ik door de stagiairs... . Zeer lekker gegeten, lekkere wijnen, kortom, ik kom terug!

Kristof

Dineren bij sterren zonder sterallures

Veel valt er niet te vertellen. Alles is gewoon top. Sublieme gerechten, heerlijke smaken, knappe bordschikkingen, gewoon top. Ik begrijp niet hoe het rode boekje zijn beoordelingen maakt ? Ik heb al in zaken gegeten die nog niet aan de enkels komen van dit huis en die hetzelfde tekentje bij hun naam hebben. Eén ding vind ik spijtig. De GSM Mensen doe het voor jezelf, de andere gasten en voor de mensen waar je gaat dineren. Laat dit onding in de wagen of gewoon thuis.

carine

Aanrader

Het eten was voortreffelijk ! Jammer genoeg begrepen we niks van de uitleg van de jonge juffrouw die de gerechten serveerde .

Marcel

Inoubliable

Accueil, restauration, service tout était parfait Une très bonne adresse pour un repas gastronomique aux multiples saveurs.

ROLAND

FANTATISCH