Reviews for Restaurant Boury

8.9
Willy

Uitstekend

Een verfijnd menu, heel lekker en mooi gepresenteerd. Vriendelijke en vlotte bediening in een aangenaam kader.

Nicolas

uitstekende keuken - aan de prijzige kant ...

uitstekende keuken - aan de prijzige kant - echter te lang tafelen voor lunch

Herman

topkwaliteit

topkwaliteit in een aangename sfeer. De bediening was excellent. Alles volgde mooi op elkaar, geen lange wachttijden. Echt een aanrader

Christophe

Très bonne cuisine dans une ambiance agreable

Nous avons découvert Boury dans le cadre des resto days. Cela nous a permis de bénéficier d'une exellent rapport qualité prix. Nous avons très bien mangé dans un cadre agréable avec un très bon service.

jan

verrassend

rustig smaakvol kader met gerechten die prachtig zoetzuur combineren.

Dirk

Magische smaken

Restaurant heeft zijn eigen smaakkenmerken Is zeker zijn ster waard Waar er nog kan aan gewerkt worden is de bediening van de wijn Namelijk eerst iemand aan de tafel laten proeven en pas dan schenken en er op letten dat de glazen gelijk gevuld zijn Ik bedoel even vol

Dirk

Aanrader

Heel lekker eten, aangename sfeer, vriendelijke mensen,

Frank

Jonge topklasse!

Verrasendejonge keuken, een aanrader voor ontdekkers!

Pol

Een restaurant waarnaar wij terugkeren.

Het was de derde maal dat wij het restaurant bezochten. De kwaliteit was nog toegenomen. De wijnkeuze was perfect. Wij gaan zeker nog terug.

caroline

Puur genot

Onthaal : vriendelijk,discreet en professioneel Sfeer : ongedwongen en aangenaam Deco : trendy en toch eigentijds. Veel licht en rustgevende tonen. Service : perfect Keuken : ongelofelijke smaakcombinaties ook met de uitgelezen wijnen erbij - quasi picturale presentatie - gewoon subliem lekker. Het énige minpuntje : bijpassende wijn bij het gerecht met aperitief en koffie komt wel duur uit.