Reviews for Restaurant Boury

8.9
Els

lekker gegeten

lekker gegeten, aangename sfeer, tijd tussen de gerechten duurde wel wat lang waardoor we geen tijd meer hadden voor de koffie .

VANDENDRIESSCHE-MESSIAEN

EEN ERVARING RIJKER

ZOALS HET IN EEN STERRENRESTAURANT PAST WAS HET ETEN HEEL LEKKER EN FIJN - HEEL GOEDE SERVICE,VRIENDELIJKE BEDIENING - HEEL LEKKERE WIJNEN - ZEKER HET UITPROBEREN WAARD - ZOALS GEWOONLIJK HEBBEN WE ONS LATEN VERLEIDEN OM DE BIJKOMENDE AANBIEDINGEN ERBIJ DAT NEMEN - WAT HET NATUURLIJK DUURDER MAAKT. GEEN SPIJT GEHAD VAN ONZE KEUZE - HEBBEN VASTGESTELD DAT HEEL WAT MENSEN EENS EEN STERRENRESTAURANT UITPROBEREN IN DE RESTO DAYS - ZAAK WAS VOOR EEN ZATERDAGMIDDAG HEEL GOED GEVULD NU OP NAAR DE TWEE VOLGENDE ZAKEN DIE WE UITPROBEREN

jef

Echt genoten, goeie gerechten en smaken komen...

Echt genoten, goeie gerechten en smaken komen goed tot hun recht. Menu Boury genomen, ruime porties, prijs kwaliteit ok. Een aanrader.

LAURENT

Lekker verfijnd tafelen

In een aangenaam rustige sfeer kregen we stuk voor stuk meesterwerkjes voorgeschoteld vol kleur en smaak. Tip top bediening met oog voor detail. Sfeervol hedendaags interieur.

Stijn

Heerlijke ontdekking

Aangename verrassing. Het begint al bij de ontvangst en eindigt pas als je buiten stapt. Lekkere combinaties, mooie kleurpaletten en originele smaakvariaties.

Eric

Overheerlijk

Uitstekende keuken. Sublieme smaken en een fantastische service. Zeker zijn ster waard.

claude

Aanrader

Gezellige sfeer Aangenaam personeel

philippe

super

lekker gegeten, perfecte bediening, voor herhaling vatbaar

Kurt

super lekker en gezellige avond gehad

heel lekker en speciale smaken leren kennen, om zeker aan te bevelen aan anderen...

Wim

Op naar een tweede ster

Schitterend...was trouwens reeds door Sergio voorspeld!