Reviews for Restaurant Boury

8.9
Marian
Marian recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Le nec plus ultra.

Perfecte ontvangst. Perfecte smaakcombinaties. Perfecte bediening. Goede geest bij het team. Bewondering voor chef en gastvrouw. En bedankt voor de zeer lieve afsluiter : zo konden we 's morgens nog even nagenieten van Boury. U zult ons nog vaak terugzien.

Mario
Mario recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Aanrader

De keuken is van hoog niveau en men krijgt waar voor zijn geld. Als je speciale wensen hebt word er ook rekening mee gehouden.

Miram
Miram recommends this restaurant for: Gastronomy, Price/quality

Een échte verfijnde keuken - top !!! Aangenaam kader & uitstekende service, kortom zeker een tweede ster waard!!! Proficiat aan het ganse Boury-team!

Marc recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Schitterende ervaring

Steeds een zeer geslaagd samenspel van verschillende ingrediënten, perfecte en vriendelijke bediening. Gewoon een aanrader voor wie van lekker tafelen houdt.

Marc recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Een feest!

Meer dan lekker gegeten! Kleine minpuntjes: Glas champagne nogal prijzig, hoofdgerecht mocht een iets grotere portie zijn, maar kwaliteit en bediening zijn dik in orde!!

Shana
Shana recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Heerlijk

We hebben hier zeer lekker gegeten, alles was tiptop in orde qua bediening!

Katrien

streling voor oog en tong

Een verrassende, deugddoende ervaring voor oog en smaak. Een chef die creatief omspringt met smaken en ingrediënten en daarmee kunstwerkjes tovert op het bord.

Filip

Uitmuntend!!!

Zowel tijdens het aperitief met bijhorende amuses, als bij het voor-, hoofd- en nagerecht mochten wij meerdere smaakexplosies ervaren. Heel verfijnde keuken met verrassende smaken.

Nathalie

Een absolute aanrader!

Perfecte bediening, aangename sfeer en een overheerlijke keuken!