Reviews for Restaurant Boury

8.9
Dirk

Magische smaken

Restaurant heeft zijn eigen smaakkenmerken Is zeker zijn ster waard Waar er nog kan aan gewerkt worden is de bediening van de wijn Namelijk eerst iemand aan de tafel laten proeven en pas dan schenken en er op letten dat de glazen gelijk gevuld zijn Ik bedoel even vol

Joeri

Jong & groeiend

Na presentatie gerechten en wijn, moest het zaal personeel telkens vliegensvlug weg. Dit gaf een wat rare indruk. Overigens waren ze wel zeer vriendelijk, attent en competent. De keuken is van een hoog niveau, en er is nog groei potentieel. Dit jonge equipe zal nog van zich laten horen

corine

onze ervaring

Het eten was er heel lekker en vernieuwend, hou er wel rekening mee dat men 2 flessen water in rekening brengt ook als je die niet consumeert !

Nicolas

uitstekende keuken - aan de prijzige kant ...

uitstekende keuken - aan de prijzige kant - echter te lang tafelen voor lunch

Nancy

Meer dan 1 ster waard!

Dit restaurant is 1 van de favoriete restaurants van mijn man en mij, misschien wel de nr. 1. De bediening is heel correct, van bij ontvangst tot vertrek. De kwaliteit van de gerechten is uitstekend, de smaak is subliem en de borden ogen heel mooi. zeker een grote aanrader!!! Proficiat

VANDENDRIESSCHE-MESSIAEN

EEN ERVARING RIJKER

ZOALS HET IN EEN STERRENRESTAURANT PAST WAS HET ETEN HEEL LEKKER EN FIJN - HEEL GOEDE SERVICE,VRIENDELIJKE BEDIENING - HEEL LEKKERE WIJNEN - ZEKER HET UITPROBEREN WAARD - ZOALS GEWOONLIJK HEBBEN WE ONS LATEN VERLEIDEN OM DE BIJKOMENDE AANBIEDINGEN ERBIJ DAT NEMEN - WAT HET NATUURLIJK DUURDER MAAKT. GEEN SPIJT GEHAD VAN ONZE KEUZE - HEBBEN VASTGESTELD DAT HEEL WAT MENSEN EENS EEN STERRENRESTAURANT UITPROBEREN IN DE RESTO DAYS - ZAAK WAS VOOR EEN ZATERDAGMIDDAG HEEL GOED GEVULD NU OP NAAR DE TWEE VOLGENDE ZAKEN DIE WE UITPROBEREN

carine

Aanrader

Het eten was voortreffelijk ! Jammer genoeg begrepen we niks van de uitleg van de jonge juffrouw die de gerechten serveerde .

Frank

Jonge topklasse!

Verrasendejonge keuken, een aanrader voor ontdekkers!

Jozef

Kwaliteit in Roeselare

Het huis is mooi opgeknapt.Sierlijk interieur. We hebben lekker gegeten, al was het voorgerecht wat langs de smalle kant. Het was er heerlijk zitten en volop genieten van de aangeboden gerechten. Een plaats om terug te komen.

hans

verfijnde keuken !

Alle gerechten waren verfijnd en zeer creatief . Vriendelijke en vlotte bediening . Gezellige sfeer .