Dessensi

Philip Jeukens Restaurant owner

Seasonal Modern French

Monday, Tuesday, Saturday noon

Show phone number Email Website Facebook

The philosophy behind dEssensi is simple and complex at the same time:
A search for the core of gastronomy in all areas.

We will try to achieve this through modern cuisine, a contemporary, stylish and cozy interior and a personal touch without frills, to flow together into a seamless whole.

We attach great importance to our customers' opinions, giving us a 98% satisfaction rating score of 4100 votes on Tablebooker.be, which gives us a nice feeling and the will to keep improving, innovating and refining.

Facilities Parking, Air conditioning, Terrace, Garden, Bar - Lounge, Wi-fi, Meeting Atmosphere Contemporary surroundings, Romantic setting, Mansion
Payment methods Maestro, American Express, Master Card, Visa, Bancontact
3 personnes have written a review about this restaurant

Jimmy Mariën
Reviewed on 14/10/2016

Top!

Zeer aangenaam kader Leuke ontvangst Heel lekker/niet duur (€30) business lunch Philip is een perfect gastheer Grt Jimmy , Resto.be & Tablebooker team

raoul dirckx
Reviewed on 26/05/2016

een betaalbare topper

zeer hoge kwaliteit met een menselijke service, die ook nog zeer aanvaardbaar is qua prijs. hier kan je niet aan voorbij gaan.

Dirk De hert
Reviewed on 29/03/2015

Culinair genieten

Zaterdag op uitnodiging gaan tafelen , aangename ontvangst , gezellig interieur , rustige sfeer , dat ziet er veelbelovend uit , tijdens ons aperitief de menu in kijken , wat een verrasende gerechten , wat een fantasierijke combinaties , uiteindelijk gekozen om a la carte te eten , de voorgerechten komen op tafel en de borden zien er schitterend uit , deskundige vlotte uitleg van wat er op je bord ligt , super lekker , een streling voor het oog en de smaakpappillen !!!! hoofdgerecht en dessert volgen op een aangenaam tempo en stralen hetzelfde vakmanschap uit , hier kan je genieten met de grote G zonder je blauw te betalen , nog een lekkere koffie met de nodige versnaperingen na en het plaatje is compleet , Heren van de Gault Milau , voor ons mogen er gerust 2 a 3 punten bij !!! Wij komen hier terug , dat staat vast 👍