Reviews for Dessensi

9.5
Jimmy
Mariën

Top!

Zeer aangenaam kader Leuke ontvangst Heel lekker/niet duur (€30) business lunch Philip is een perfect gastheer Grt Jimmy , Resto.be & Tablebooker team

raoul
dirckx

een betaalbare topper

zeer hoge kwaliteit met een menselijke service, die ook nog zeer aanvaardbaar is qua prijs. hier kan je niet aan voorbij gaan.

Dirk
De hert

Culinair genieten

Zaterdag op uitnodiging gaan tafelen , aangename ontvangst , gezellig interieur , rustige sfeer , dat ziet er veelbelovend uit , tijdens ons aperitief de menu in kijken , wat een verrasende gerechten , wat een fantasierijke combinaties , uiteindelijk gekozen om a la carte te eten , de voorgerechten komen op tafel en de borden zien er schitterend uit , deskundige vlotte uitleg van wat er op je bord ligt , super lekker , een streling voor het oog en de smaakpappillen !!!! hoofdgerecht en dessert volgen op een aangenaam tempo en stralen hetzelfde vakmanschap uit , hier kan je genieten met de grote G zonder je blauw te betalen , nog een lekkere koffie met de nodige versnaperingen na en het plaatje is compleet , Heren van de Gault Milau , voor ons mogen er gerust 2 a 3 punten bij !!! Wij komen hier terug , dat staat vast 👍