Reviews for Fidalgo

8.8
Vera

Delicieus

In jaren niet zo goed meer gegeten !!!

Gert

klassiek stijlvol restaurant

De presentatie was in orde. De gerechten mochten iets meer afgekruid worden.

francis

Het was een ontdekking

De service was heel goed. De vis prachtig gebakken, de hapjes , konden niet beter, de wijnen waren verrassend goed, alleen de koekjes bij de koffie waren een beetje taai.

Sandrine

Een aanrader, ik kom zeker nog eens terug

Ik wou mijn vriend laten kennismaken met een iets verfijndere keuken (dan een bistro of gewoon restaurant) en ben in mijn opzet geslaagd. Ik had geen enkele opmerking, alles was pico-bello: smaken, kwaliteit, kwantiteit, de aangepaste wijnen. De service was ook perfect! Ik zal zeker nog eens gaan eten in dit uitstekende restaurant!

JEAN-PIERRE

agreable detente

nous avons passé un moment de detente avec un très bon repas

Romain

Een heeeeel aangename ervaring

Zeer leuk klasserestaurant waar het totale plaatje perfect klopt.Zeer professioneel personeel en een schitterend resultaat op het bord. Een absolute aanrader!

Pierre

excellente découverte

Repas gastronomique délicieux dans un très beau cadre et avec un accueil chaleureux. Seul regret, le prix un peu fort élevé par rapport au menu, même vin compris.

Dirk

Fijn, zuiver en gezond

Wij apprecieerden het pure van de kwaliteitsvolle ingredienten (vis, biogroenten) dat werd weerhouden in de gerechten. Snelle en perfecte bediening.

Luc

Lekker eten voor een mooi budget

Mooi menu met aangepaste wijnen. Bediening zoals het hoort!

Daniel

A recommander.