Reviews for Fidalgo

8.8
Jan

Ik zou het niet weten!!!!!

Geachte, Volgens uw site was het restaurant open op maandag en heb ik gereserveerd. Op weg naar daar (70 km rijden)liet ik mijn vrouw in de boek van de Jeune Restaurateurs ( die altijd in mijn wagen aanwezig is) zien waarna zij mij opmerkte dat dit restaurant gesloten was op maandag !!!!!!!!!!! Na een telefoontje gepleegd te hebben naar het restaurant heeft men dit bevestigd(ik was op 10 km). Dit is niet de fout van het restaurant maar van jullie organisatie en is beneden alle pijl!!!! Ik heb dan op de terugweg naar andere restaurants gebeld en heb ( gelukkig ) plaats gevonden in Terborght ( huizingen ) niet via restoboekings uiteraard. Mvg Jan Battryn

André

Goed, maar geen

Kan beter, veel te weinig groenten bij de gerechten.

Nayla

Agréable mais un peu trop dans les apparences

Dîner à 2 un samedi soir, formule restodays. L'ambiance est assez particulière, le restaurant étant une maison. La musique n'était pas très adaptée. Le menu s'est composé de mises en bouches, d'un cabillaud (un peu sec), d'un agneau et d'un dessert à bas de cerises. Les vins (matching wines) en majorité italiens, n'étaient pas impressionnants, et à part les mises en bouches assez surprenantes, le reste était bon mais n'avait rien d'exceptionnel. Facture 75e/pers, avec 2 coupes de champagne en apéritif. En conclusion, rien d'inoubliable.

theo

niet voor herhaling vatbaar

Onthaal onvriendelijk. Het vlees van de hoofdschotel was taai en koud. We miste friandises bij de koffie.

Gert

klassiek stijlvol restaurant

De presentatie was in orde. De gerechten mochten iets meer afgekruid worden.

Luc

Fidalgo RestoDays

Toch de indruk dat de kwaliteit tijdens de restodays iets minder uitvalt. Jammer: gezellige locatie en verzorgd. De keuken heeft veel potentieel maar kon het niet echt waar maken. De bediening was beleefd maar zeer afstandelijk: een verplicht nummertje (aframmelen van het menu en de wijnen, geen gelegenheid tot het stellen van vragen ...)

andreas

aangenaam gezeten en goed gegeten

Het mag iets "persoonlijker" zijn.

Gunther

Fidalgo

Vlotte aangename bediening in een sober maar gezellig kader. Stoelen waren net dat ietsje te laag om ontspannen aan tafel te zitten. Het eten zag er niet enkel goed uit maar bleek dat ook te zijn. Het finale prijskaartje achteraf lag nog wel even op onze maag.

freddy

EEN BEETJE ONTGOOCHELD

lUNCH IS EEN BEETJE TEGENGEVALLEN. bEDIENING WAS PERFEKT. HOOFDSCHOTEL EN KOFFIE EEN BEETJE TEGENGEVALLEN

freddy

EEN BEETJE ONTGOOCHELD