No budget available
Open 7/7
Show phone number Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Winteropeningsuren
Van 16/09 tot 31/05
Elke dag open tot 21u30 behalve vrijdag tot 22uur

Anne
Anne recommends this restaurant for: Groups, Kids, Price/quality

une dégustation de plats differents

Nous avons très bien mangé, juste dire que les brochettes d agneau étaient un peu trop cuites à notre goût. Une suggestion; l affiche qui signale que les crudités et les frites sont gratuites avec une assiette froide est peu visible parce que sans cela 9€ cela peut paraître cher.

SebetCindy
SebetCindy recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

tres bien..

bonjour ,nous y avons été en couple la semaine passer et on a reçu un super accueil la personne qui s occuper des plats vraiment sympathique et était la pour nous conseiller il connaissait ses produits ... Le lunch reste un endroit ou qualite /prix ca vaut vraiment la peine .. je conseille donc...