Sunday noon, Monday, Saturday noon
Show phone number

Diamella
Reviewed on: 07/01/2018
Diamella recommends this restaurant for: Kids

Waar ansjovis smakeloos smelt.

Klinkt als de titel van een slecht gedicht, zo is ook het restaurant. Men dringt zich op, geeft zeer weinig cava (sorry, prosecco) en altijd meer aan de man. Dit restaurant is bijgevolg uitermate seksistisch; typisch Italiaans. Als je ansjovis bestelt is deze op mysterieuze wijze gesmolten - edoch, zonder smaak. De ansjovis op de te koude pizza is echter wel ok. We zullen nog eens terug gaan als we weinig honger hebben.De voorgerechten zijn duurder als de hoofdgerechten. Speciaal, zeer speciaal. Verder zijn we wel tevreden. Groetjes !!

Kristien
Kristien recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Lekker italiaans genieten

Deze middag genoten van heerlijke saltinbocca alla romana op terras met een rode wijn speciaal geselecteerd door de patron en afgesloten met een heerlijke frangelico.TOP!!! Aanrader als je toch even iets anders wilt dan klassieke pizzeria Gert,Sint Niklaas

Emmaline

Restaurant ??????

Misschien is de spaghetti lekker ! Maar als je grissini's vraagt zeggen ze STOKJES !!! WTF !! Is dit wel een restaurant ?????

Marjon

Triestig en overdreven prijzig

Net terug van Testa Rossi. Zware teleurstelling eten was niet slecht maar zeker geen hoogvlieger. Nochtans zijn hun prijzen gericht op een betere keuken. We hadden bruschetta besteld 2 x , met mozzarella en tomaat. Bij recentelijke ervaringen verwacht je voor 1 portie toch 4 sneetjes stokbrood. Hier kregen we 2 borden met telkens 2 stukjes stokbrood dit voor de prijs van 8,59€ per stuk. Dus 17€ voor 4 sneetjes stokbrood. Ben hier echt niet goed van, en ik durf u zeggen dat we al in veel resto's gaan eten zijn en normaal niet wakker liggen van prijzige zaken, maar dan moet prijs/kwaliteit wel evenredig zijn. Vorige keer hadden ze vanalles aangerekend wat we niet kregen. Een uur moeten wachten voor een bordje bruchetta, wat volgens mij toen wel 4 stukjes bevatte! de 2de keer maar laatste keer!

severine

Une honte

Je n avais pas été totalement satisfaite du service du Testa Rossi ces derniers temps mais la ils m ont définitivement dégoutée de remettre un pied dans ce resto. On entre pour prendre une table (assez tardivement c est vrai) et pour seul accueil nous avons eu droit a un Non de la tête, un autre serveur daigne tout de même nous dire que la cuisine est fermée (alors que certaines personnes étaient attablées et encore a consulter la carte pour commander). Un accueil pareil n est pas permis !!! Une explication claire ok mais pas un refus catégorique avec juste un signe de la tete!!!! Je constate d après les autres remarques que le service laisse plus qu a desirer et je pense qu ils font vraiment fausse route avec une attitude pareille!!!

Valerie

Deuxième fois et deux fois déçus !

Service mauvais. Une seule carte de vins disponible pour tout le restaurant (hallucinant pour qui se prétend être une vinotheque ) nous l.avons réclamée 4 fois à 3 personnes différentes pour enfin commander après avoir reçu la décevante pizza. Pizza qui n'en a que le nom ! Cela s'approche plus de la semelle desséchée que de la pâte à pizza, relativement bien garnie ne justifiant en rien son prix (beaucoup trop èlevè en regard de la quantité de garniture)

preben_

restaurant?

middelmatig eten, rotservice -moest ik mijn kaart zelf niet gaan halen zijn, ik had er de nacht doorgebracht zonder dat ze ons opgemerkt hadden- ;-) , onvriendelijk. Waarom ben je als baas op die manier bezig?

Sienie

Ontgoocheld

Gisteren 28/12 hebben we voor de eerste keer TestaRossi Vilvoorde bezocht sinds de verhuis naar de overkant van de straat. We hebben genoten van het mooie interieur dat zeer geslaagd is. Zowel mijn partner als mezelf hadden als voorgerecht voor de calamares fritti gekozen. Eerst en vooral, de calamares waren zeer lekker, maar voor 15,50€ hadden we toch meer verwacht dan 8 calamares, saus en een blaadje sla (letterlijk, 1 blaadje sla). We betalen graag meer voor kwaliteit en sfeer, maar omgerekend zo'n 2€ per calamar vinden we iets te veel van het goede. Toen we de calamares op onze tafel kregen voelden we ons, excuseer voor de woordenschat, in t'zak gezet. De berekening van de huiswijn per cm vonden we ook niet echt transparant, aangezien de fles gewoon meegenomen wordt en men niet meedeelt hoeveel cm men geteld heeft aan X€/cm. Over de hoofdschotel (pizza stagioni en pasta boscaiola) waren we al bij al tevreden ook al waren deze duur in vergelijking met wat men krijgt. We hebben heimwee naar de overkant, waar het minder bandwerk, minder pseudo-chic en een eerlijkere prijs/kwaliteit was.

Egon

Traag en onvriendelijk

Voor de verhuis was dit een zeer gezellig restaurant met lekkere gerechten, de eigenaar Alain kwam overal persoonlijk aan tafel uitleg doen over de wijnen en de suggesties, ook al was je geen klant aan huis. Kortom: het was een schitterende zaak. En voor goede kwaliteit betalen we graag. Na de verhuis is daar spijtiggenoeg verandering in gekomen. Je kan immers nog maar op twee tijdstippen reserveren, en eigenlijk had dat al alarmbelletjes moeten laten afgaan. Toen wij gingen eten was de bediening traag: heel lang wachten tussen de verschillende schotels en er werd eigenlijk gewoon geen aandacht besteed aan de klanten. Na het hoofdgerecht kwam de bediening dan nog doodleuk vragen of we liefst zo snel mogelijk wilden afrekenen, desert zou er dus niet inzitten; ondanks het feit dat hun traagheid er eigenlijk voor zorgde dat de volgende "shift" van klanten er eigenlijk al aan kwam. Om eerlijk te zijn: er waren ook dingen niet veranderd: de smaak van het eten en ook de prijs, die ze nu dus níet meer waard zijn. Spijtiggenoeg hoor ik in mijn omgeving enkel gelijkaardige verhalen: de bediening is traag, onvriendelijk en geeft je de indruk dat je niet meer bent dan een melkkoe: snel eten, snel betalen en maken dat je weg bent. Al zal ik in de toekomst gewoon de eerste twee stappen overslaan.

Kiefer

Watch your wallet, don't go to this restaurant...

I've been a regular customer in this restaurant and the food is really good, as well as the atmosphere,...but I received by 3 consecutive times a wrong note (and it was done by a dirty trick... they inversed the numbers on the note (and always to their own advantage), like 251EUR in stead of 125EUR...I felt ripped...I told this to several of my friends and they confirmed me the same kind of stories...also with the wines, please ask always the price and check the bill...If you don't ask the price they will give you a very expensive one...They are not honest people...don't go there...