Diane
Reviewed on: 14/09/2017
Diane recommends this restaurant for: Business lunch/dinner

Prima Restaurant Goede service...

Prima Restaurant Goede service

Roel
Reviewed on: 04/08/2017

Prima restaurant!

Wij hebben lekker op het terras kunnen eten. Ons menu was overheerlijk, beter als in ons eigen hotel. De beste keuken van onze hele vakantie en tegen betaalbare prijs! Echte aanrader!

Kim
Reviewed on: 19/04/2017
Kim recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Eerlijke keuken. Lekkere côte à l'os

Gezellig restaurantje, waar je lekkere cote à l'os kunt eten. Zeer behulpzame en gezellige gastvrouw. Een eerlijke keuken. Prijs / kwaliteit zit dit zeker goed.

Marie France
Marie France recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

excellent!!! nous avons passé un moment très...

excellent!!! nous avons passé un moment très agréable, c'était très bien servi, belle présentation, tous les plats étaient très bon ainsi que les boissons..............à refaire dès que possible et à suggéré à tous!!!!

Marco
Marco recommends this restaurant for: Price/quality

Even het eind van de vakantie vieren.

Je kan hier de hele dag door bestellen van de kleine kaart. De bediening is heel vriendelijk, het eten (we hadden huisgemaakte balletjes in tomatensaus, croque monsieur en omelette ardennaise) was erg lekker. We moesten wel een tijdje wachten, maar in de Ardennen zijn we dat gewoon. Het terras is netjes en binnen is de zaak gezellig ingericht.

ANDRE
ANDRE recommends this restaurant for: Couples, Kids, Price/quality

accueil chaleureux, cuisine savoureuse, excelle...

accueil chaleureux, cuisine savoureuse, excellent rapport qualité prix Préférez le menu

Julie

Super!

Heerlijke keuken, aangename brasserie sfeer, waaier keuze aan bieren en groot terras, echt een aanrader!

Marcel

Geniall