Reviews for Chef

9.7
Geert
Geert recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

zeer goed

superlekker en zeer goede bediening

karel
karel recommends this restaurant for: Couples, Kids, Price/quality

lekker eten en je gaat zeker niet met honger...

lekker eten en je gaat zeker niet met honger naar huis, goede prijs kwaliteit, we komen zeker terug

Ruddi

uitstekend

lekker, verzorgd, gezellig, en heel vriendelijke bediening !

ANN

Gezellig tafelen in een warme huissfeer

In de Destelhoeve word je warm ontvangen door de gastheer Dirk. Het is er lekker en gezellig tafelen, in de winter bij de haard, in de zomer op het mooie terras met zicht op de kleine kinderboerderij. De gastvrouw Shirley bereidt alle zorg aan haar huisgemaakte gerechten, waar eenieder voor terug komt : stoofvlees, vol-au-vent, vispannetje,... en zoveel meer. Wij proefden verder nog de lekkere brochettes van het huis met vers gemaakte peperroom, de kippebrochettes met champignon natuur, de huisgemaakte spaghetti,... alles zeer lekker en van hoge kwaliteit. Voor ons is de Destelhoeve een plaats waar we veel bekende gezichten terugzien, telkens opnieuw... omdat het er zo gezellig en lekker eten is aan een zeer economische prijs ! Bovendien wordt er bij de rekening als afsluiter een heerlijk likeurtje Amaretto, Limoncello of 43 aangeboden van het huis !

Philip

super

mooi en gezellig kader,goede bediening en superlekker