We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
Monday noon, Tuesday (except holidays), Wednesday noon, Thursday noon
Show phone number Email Facebook

Katarina

Hadden we dit maar sneller ontdekt...

We kenden dit restaurant al langer, maar we waren er nog nooit geweest. Superbediening, heel lekker en kindvriendelijk. Toen ik binnenkwam kreeg ik door de geuren een instantvakantiegevoel. De prijs-kwaliteitverhouding is correct.

Fred

schitterend

eten erg lekker, vlotte bediening. 1 minpuntje: het gevraagde bestek hebben we niet gekregen.

stefaan

beste japaner die ik ken

zeer lekker, zeker de sushi als voorgerecht

Anita

fijn, rustig en lekker

Eten lekker, mooi gepresenteerd, Vriendelijke bediening. Wel te lang met lege borden blijven zitten...afruimen moet sneller.

Emmanuel

Lekker! goede prijs/kwaliteitverhouding!

Zeer lekker eten! Wij hebben elk een degustatiemenu genomen, en deze gerechtjes waren stuk voor stuk lekker! Al is het niet mijn favoriet Japans restaurant, is de sfeer/service en kwaliteit zeker in orde. Daarbovenop mag zeker gezegd worden dat je er lekker kan eten aan demokratische prijzen! Wij gaan er zeker nog terug!

Peeters

super

heel goed ontvangen prima uitleg wat u krijgt als u en menu of a la carte eet,mooi geserveerd en vers van vis,vlees en groenten dat wij kregen. je krijgt waar voor je geld. wij gaan zeker er terug eten kan het iedereen aanraden er is te gaan eten.

Tine

Lekker eten voor een democratische prijs.

Het restaurant is zeker een aanrader voor liefhebbers van sushi en sashimi. Deze worden mooi opgediend in een boot en het is meer dan voldoende. De keuze van hoofdgerechten is misschien iets beperkter dan in andere Japanse restaurants, maar is zeker de moeite waard om te proberen. De bediening is ook supervriendelijk en alles is zeer verzorgd. Kortom, een aanrader!

Etienne

Japanse lekkernijen

Lekker eten en eveneens een groot assortiment warme menu's

Etienne

Japanse lekkernijen

Lekker eten en eveneens een groot assortiment warme menu's

Hilde

Zeer goed restaurant

Zeer ruime keuze en allemaal zeer lekker