ronny

Roken toegelaten?

Aangenaam kader. Prijs kwaliteit ok. Maar dat men toelaat te roken aan de bar( die niet afgescheiden is het restaurant) is onbegrijpelijk.

Luan

Tres bien

Exellent

Luc

Prima sfeer

Het restaurant is zeer sfeervol en aangenaam ingericht.Het eten was smaakvol,zeer lekker en proffesioneel opgediend.Prima wijnen aan normale prijzen.

Kris

Geslaagde avond bij Nostra

Wij genoten van een avondje met 4 in resto Nostra waar we vriendelijk werden onthaald. De bediening was OK buiten een foutje bij de koffie die werd bediend vooraleer het dessert er was ( nieuwe medewerker). Dit foutje werd evenwel ruimschoots gecorrigeerd door het aanbieden van een gratis, nieuwe koffie en een afzakkertje van het huis. Mooie wijnkaart. Lekker mini-soepje als amuse bij/na het aperitief. Voorgerecht: carpaccio van zwaardvis met rucola. Lekker maar iets te koud geserveerd. De schotse varkenskroon met pickels-saus nadien was simpel maar wel perfect. Het gebakje met chocolade als afsluiter was niet 'wauw'.. Al bij al waren wij tevreden, eventueel voor herhaling vatbaar..

Guido

Het betere restaurant

Restaurant in een rustige sfeer en met vriendelijk en dienstig personeel. De prijs van de gerechten kan men rechtvaardigen door de prima kwaliteit en de mooie porties.

Dirk

gewoon goed , meer niet

DE wijnkaart is nogal prijzig.

Corinne

Nous avons passé une très bonne soirée

Nous sommes allés au Nostra dans la cadre des restodays. Le menu n'était pas connu à l'avance, mais ne nous a absolument pas déçu. Bonnes quantité et trsè bon.

Dolf

Aangenaam

Uitstekende en snelle bediening

Pascale

Gezellig restaurant

Aandachtspunt: Het was een maandag, dus niet veel volk. Wel een groep (collega's?) die daar iets dronken en veel lawaai maakten. Nostra heeft ons een menu voorgesteld (geen keuze dus, op het dessert na) en ik heb de indruk dat dit 'minder' was dan de gerechten die à la carte worden geserveerd. Geen goede manier om het restaurant te promoten. Aangezien ik van vrienden positief commentaar heb gehoord voor de gerechten à la carte, gaan we wel eens terug à la carte proeven.