Show phone number Email Website Facebook
!! Keuken gesloten van 1 tot 7 april wegens overgangsweek zomerseizoen
openingsuren bar dan afwijkend van 11u tot 18u
vernieuwde menukaart vanaf 9/4 !!

De ligging
ZeenChalet Brasserie is het clubhuis van TC Het Zeen in Sterrebeek, gelegen in de Zeenstraat. De chalet wordt omringd door de tennisvelden en ligt aan de rand van een gloednieuw ecologisch park. Het grote terras geeft uit op ongerept groen.

Een grote parking zorgt voor uitstekende toegankelijkheid.

Openingsuren bar

18u - 21u

Keuken gesloten op maandag
& feestdagen

Ons verhaal

Jong en ambitieus. Dat zijn de sleutelwoorden die ons wellicht het best omschrijven. Met 23 (Manon) en 25 (Giel) jaren op onze teller staan we aan het prille begin van onze carrières. We zijn beiden geboren en getogen in Sterrebeek.

Manon kreeg op 4-jarige leeftijd voor het eerst een tennisraket in haar handen, en is sindsdien kind aan huis op de tennisclub. Zelf aan het roer komen te staan van het clubhuis was dus geen onlogische stap. Ze heeft een diploma behaald in Sociale Readaptatiewetenschappen.

Giel heeft geen directe link met de club, al woont hij er zelf ook op een boogscheut vandaan. Hij studeerde in januari 2017 af aan de VUB als Master in de Toegepaste Economische Wetenschappen. Het potentieel van het clubhuis heeft hem snel kunnen overtuigen om mee in het project te stappen. De Horeca is voor beiden bijgevolg een nieuw en vrij onbekend terrein, maar dat maakt de uitdaging des te interessant.

Ons doel is duidelijk; iedereen die bij ons binnenstapt als een gast aan huis ontvangen en bedienen. We maken bijna alles eigenhandig klaar, wat ervoor zorgt dat we hoge kwaliteit kunnen garanderen. Kom gerust eens langs om een glas te drinken met vrienden en familie, of om te smullen van een heerlijke maaltijd. We verwelkomen je graag.
Be the first to write a review about this restaurant