Reviews for Benoit En Bernard Dewitte

8.7
Martine

Slecht

Vuil glas aan de tafel Vloer vuil Hoofdgerecht een stukje zeebaars een zeer klein stukje !! Drank zeer duur een glas witte wijn 9 euro was 3 cm gevuld Totaal niet tevreden

Jacques

Wel prachtige kleurtjes en borden, maar weinig...

Ons etentje bij B. & B. De Witte verliep vlot, wat ik echter vind is dat er tegenwoordig té veel aandacht wordt besteed aan versiering, nopjes, blaadjes, kleurtjes, enz... maar dat er in feite zeer weinig op je bord ligt. Het voorgerecht was 2 kleine lepeltjes geitenkaas met wat, overigens zeer mooi gedresseerde kruiden en groenten (meestal bietsoorten), maar dat is op zich weinig. Hoofdgerecht : KLEIN stukje gepaneerde heek met zeer klein toefje kruidensla en terug een paar lepeltjes saus en dat was het. Ik moet toegeven dat ik toen ik buiten kwam eigenlijk nog eens zou kunnen eten hebben. Ik weet dat dit de huidige trend is in de keuken : schilderijtjes van borden met allerhande sausjes

Louisette

we hadden er meer van verwacht

- lijm eticket op waterglas niet verwijderd; - we zaten in een ruimte die aan een garage deed denken met 3 andere koppels; - aperitief overdreven duur (12 € voor italiaanse schuimwijn)

Philip

Gisteren voor de 10de ! maal gaan eten en voor...

Gisteren voor de 10de ! maal gaan eten en voor het eerst zeer ontgoocheld buitengegaan. Waar is de tijd dat men daar ongedwongen lekkere gerechten kon degusteren. Nu wordt er een zeer strak tempo op nagehouden - het begon al met een totaal overbodige champagnekar bij het aperitief. We namen de 5-gangenmenu (waarvan het dessert reeds 2 gangen uitmaakte). In gans het menu was er trouwens geen enkel "luxe"product terug te vinden met als apotheose een stuk smakeloze kip ("uit de Westhoek" voegen ze daar nog dan aan toe. Ik vind het jammer dat - een nochtans goeie kok - er zich zo gemakkelijk van af brengt - een trend die je trouwens in meerdere restaurants vandaag de dag terugvindt.

Maen

zeer goed maar zonder dat tikkeltje méér

Eerst en vooral, we hebben lekker gegeten. Dank jullie! Toch een paar bedenkingen: liever iets minder amuses met een beetje meer smaak voorgerecht iets te 'overdone' hoofdgerecht prima dessert uitstekend prijs kwaliteit menu ok. 3x36 = 108 maar prijs 2x aperitief + 2 glazen wijn + water te duur (suppl van 55 euro) Aangename aperitieftuin interieur eerder koel en onpersoonlijk weinig sfeer ruime tafel lelijke waterglazen vriendelijke bediening

Stephan

de amuses maken een super start

heel landelijk gelegen vriendelijke bediening grote tafel voor ons beiden de amuses maakten van de lunch een supers tart mooie balans in kleuren, presentatie en smaken we namen het wijnarrangement goede afdronken ik vind het aangenaam als er spontaan wordt bij geschonken. dit ontbrak hier. de prijs met restodays scheelde niet zoveel van de identische lunch die werd aangeboden. restodays creerde dus de gelegenheid de moeite om terug te keren

Els

Mooi kader, lekker eten

Mooi kader, lekker eten, maar jammer dat we in afzondering in een apart zaaltje moesten zitten en geen kennis hebben kunnen maken met de mooie grote restaurant ruimte.

Josee

Benoit en Bernard: doe zo verder!

Zeer vriendelijk personeel, zeer mooie inrichting; het was aangenaam om "in de keuken te kunnen kijken". Maar wat ik het belangrijkste vindt in een restaurant: het eten was bijzonder lekker, erg mooi gepresenteerd en een zeer goede combinatie van smaken.

Dries

Helaas was het volgeboekt?

We hadden geboekt via 'restodays' (vroegboeking) en kregen bevestiging dat we mochten gaan tafelen. Helaas kregen we een dag later een mail van het restaurant zelf dat de reservatie niet kon doorgaan, gezien het restaurant helemaal volgeboekt was!? Normaal gezien kan je dit toch checken bij de boeking via 'restodays' dus vinden we dit maar raar. Gelukkig konden we (door de vlugge annulatie) wel nog een plekje reserveren in een ander restaurant. Hopelijk lukt het ons bij een volgende editie wel om een plekje te veroveren! En kunnen we een gestaafde mening geven.

Alice

Heerlijke lunch in een sfeervol ingericht resta...

Heerlijke, complete lunch in een sfeervol interieur en exterieur van een prachtig restaurant, verscholen in mooi Oost-VLaanderen. Een reis vanuit Nederland zeer de moeite waard.